Rengetegen akarták látni Sebestyén Balázs haját

Sebestyén Balázs
Vágólapra másolva!
Az 51. héten a Hungary's Got Talent döntőjére volt kíváncsi a legtöbb tévénéző, 1 millió 285 ezren figyelték Sebestyén Balázs új frizuráját és a Dirty Led Light Crew győzelmét. A dobogóra felfért még a Barátok közt és a Keresem a családom, a TV2 először a negyedik helyen szerepel a Tények-kel. Az RTL Klub tizenkét, a TV2 és a Duna TV egyaránt négy produkciót juttatott be a legjobb húszba.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

A heti Médialiftben felfelé tart Sebestyén Balázs, miután a haja – pontosabban annak hiánya – kis híján ellopta a show-t szombat este, a Hungary's Got Talent döntője pedig a hét legnézettebb produkciója lett.

A TV2 a Szédületes éjszaka című filmet küldte a tehetségkutató ellen, kevés sikerrel, hiszen

a vígjáték az este legalacsonyabb közönségarányát hozta a csatornának,

az éppen tévézőknek csupán 4,7 százaléka követte – a főszereplő, Topher Grace ezért kapott piros nyilat.

A Film+ az Arcmás-sal és Milla Jovovichcsal talált be leginkább a nézőknél szombaton, 8,4 százalékos közönségarányával ebben az időben már ez volt a második legnépszerűbb csatorna. Mutatjuk grafikonon is, hogy miként alakult a szombat este:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább láthatja a húsz legnézettebbet az 51. heti produkciók közül, minden műsor a legnézettebb adásával szerepel a listán:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből az RTL Klub került ki győztesen, a heti átlagos közönségarányt tekintve 2,3 százalékpontot vert rá a TV2-re.

A Duna TV 6,4 százalékkal szerezte meg a harmadik helyet,

ezt követi a Film+ és a Cool. A Viasat3 az M1-gyel teljesített egy szinten, a Comedy Central egy hajszállal előzte meg a Super TV2-t, amely szintúgy 0,1 százalékponttal végzett az ATV előtt.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.