Stohl Andrásnak nem jutott szex, de így is örülhet

Stohl
Vágólapra másolva!
December 17-én az Éjjel-nappal Budapest volt a legnépszerűbb tévéműsor a 18-49-es célcsoport körében, második helyen végzett a Barátok közt, a harmadik pedig a Válótársak lett - az RTL Klub új sorozata szép számokkal búcsúzott erre az évre a nézőktől. Stohl elég gyakran kap szexjelenetet benne, tegnap pihenhetett.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Mai Médialiftünkben felfelé tart Gubás Gabi, mivel a Válótársak aktuális epizódja is népszerű volt a 18-49-es célcsoport körében. Az RTL Klub új sorozata ezzel búcsúzott erre az évre a nézőktől, három hét múlva kerül képernyőre a következő rész. A Válótársak a nézettségi listán a harmadik helyen végzett 289 ezer nézővel, második a Barátok közt lett 310 ezer nézővel, első pedig az Éjjel-nappal Budapest 319 ezer nézővel a vizsgált célcsoportban.

A Cool a Dr. Csont-tal szerepel először a toplistán, a kilencedik legnépszerűbb tévéműsor volt december 17-én az 50 év alattiak körében – az első nyolc helyen a TV2 és az RTL Klub műsorai állnak. David Boreanaz így felfelé tarthat, szép számokat hozott a csatornának, 8,2 százalékot ért el a célcsoportban.

Lefelé megy ezúttal Kárpáti Rebeka, a Jóban Rosszban kevésbé vonzza ezt a korosztályt, mint a konkurencia kínálata. A grafikon jól látszik, hogy este az RTL Klub műsorait választják a nézők, A kocka, a Frizbi Hajdú Péterrel és az NCIS is alul marad.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák küzdelméből az RTL Klub került ki győztesként 12,9 százalékkal, a második helyen a TV2 végzett 9,5 százalékkal, a harmadik pedig a Film+ lett a vizsgált célcsoportban. A toplistát a Story4 és az RTL II zárja közel azonos eredménnyel.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.