Vágólapra másolva!
Az Allee-ban nyílt üzletben Európában először a táplálékkiegészítők mellett a cég sportruházati üzletágának teljes szortimentje is elérhetővé vált.

A BioTechUSA-cégcsoport júniusban megnyitotta Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét. Ez az egyetlen olyan bolt Európában, ahol a vállalat minden termékével találkozhatnak a vásárlók, legyen szó étrendkiegészítőkről és az eddig csak online elérhető, saját tervezésű Apparel ruházati termékekről, mely főként az edzőtermi edzést űzőket szolgálja ki. A jelenleg 100-féle ruhatípusból álló, prémium alapanyagokból készülő Apparel termékcsaládban az aktív életmódot képviselők mellett a sportos divatot kedvelők is megtalálhatják a nekik tetsző darabokat.

Európa egyik legnagyobb étrend-kiegészítő, speciális élelmiszer és sportruházat gyártója és forgalmazója több mint 20 éve dolgozik azért, hogy termékei és dolgozói szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás, a kiegyensúlyozott és aktív életmód örömét, azonban az elmúlt években azonban egyre fontosabbá vált a cégcsoport számára a sportruházati termékkategóriájuk, az Apparel is.

„Fogyasztói igényekre reagálva két éve vezettük be a magyar piacra ruhakínálatunkat, mely kezdetben egy kisebb árukészlettel online volt csak elérhető. A sikeres tesztidőszak után bővítettük termékeink palettáját, és a vásárlóink visszajelzéseit is figyelembe véve teljesen az edzőtermi edzés iránt elkötelezett vásárlóink igényeire szabott prémium kollekciókat hoztunk létre. Tavaly két – összesen 100-féle ruhatípusból álló – saját tervezésű kollekciót vezettünk be a BioTechUSA márka alatt. A legnépszerűbb termékeink a női leggingsek, a melltartók, valamint a férfi pólók, melyek együtt a teljes, ruházati termékekből származó árbevétel több mint 60%-át teszik ki. A fennmaradó 40%-on pulóverek, rövidnadrágok és trikók osztoznak” – fogalmazott az üzlet megnyitóján Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport társtulajdonosa és vezérigazgatója.

Az Allee Bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméter alapterületű exkluzív üzlet különlegessége, hogy jelenleg ez az egyetlen olyan bolt Európában, ahol a BioTechUSA minden termékével találkozhatnak a vásárlók, legyen szó étrendkiegészítőkről vagy az Apparel teljes kínálatáról. A fiatalos, sportos, barátságos környezetben a cégcsoport felkészült munkatársai professzionális szaktanácsadással is segítik vásárlóikat sportruházat-választásukban, életmódváltásukban, sportteljesítményük növelésében, személyesen és az online térben egyaránt, ezzel a szolgáltatással pedig a vállalat jelentősen kitűnik versenytársai közül. „Az előttünk álló időszakra nem titkolt célunk, hogy növeljük azon üzleteink számát, amelyben prémium sportruházati termékeink is megtalálhatóak, emellett pedig folyamatosan bővítjük kollekcióinkat is. Érdemes tehát figyelemmel követni minket, hiszen hamarosan további újdonságokkal is találkozhatnak vásárlóink a boltok polcain, illetve webshopjainkban.” - tette hozzá Lévai Bálint.

A BioTechUSA Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő étrend-kiegészítő, sportruházat és speciális élelmiszer gyártójaként és forgalmazójaként jelenleg több mint 100 országban, 45 webshoppal, 286 franchise üzlettel, 1800 munkavállalóval és 4500 partnerrel van jelen.
A cégcsoport több mint 100 véleményvezérrel dolgozik együtt, több mint 10 országban fitnesz, e-sport, vegán, beauty, élsportoló és vlogger vonalon, akik a vállalat értékeit és üzeneteit hivatottak hitelesen közvetíteni, hiszen az influenszerek, sportolók egyben fogyasztók is, akik történetükkel személyesebbé teszik a The Feeling of Success mottót, és másokat is inspirálnak. Ez az Apparel esetében sincs másként. A nagyközönség többek között Dukai Regina, Gelencsér Tímea, Epres Panni, Kiss Jenő, Kiss Virág, Lékai-Kiss Ramóna, Kovács-Nyári Diána, Oczella Eszter, Oczella Krisztina, Szilágyi Szilvia és Tatár Csilla közösségi platformjain találkozhat az Apparel ruhadarabokkal, a nemzetközi influenszerek között pedig a kedvenc Apparel sportuhájába bújik sokak mellett Colleen Schneider, Ulisses és Diego Sechi is.

Ahogy a megnyitón is elhangzott – ezek mindegyike tökéletesen kombinálható egymással, és nem csupán sportoláskor viselhetjük, ugyanis remekül kielégíti az otthoni igényeket is. A megszólalók egytől egyig kiemelték továbbá a termékek kényelmes és praktikus voltát, ami nem is csoda: a prémium alapanyagok, kényelem és jól kombinálhatóság jellemezi a BioTechUSA ruházati üzletágát.

„Bár termékeink elsősorban az edzőtermi edzés szerelmeseinek szólnak, az idei év egyik trendje, hogy sportruházatot nemcsak sporthoz lehet viselni, hanem különböző outfitek alapdarabjai vagy kiegészítői is lehetnek. Stílusban a letisztult, lazább, oversize darabok hódítanak, a nyári divatba visszatértek az élénkebb színek, például a pink, a türkiz, de megmaradtak alapnak a földszínek is. Egyre inkább divatos sportmelltartót hordani felsőnek, vagy leggingset farmer helyett egy inggel, blézerrel” – avatott be a részletekbe Kovács-Dávid Andrea, a BioTechUSA Apparel kategóriamenedzsere.

A teljes termékpalettát és a legújabb, saját tervezésű kollekcióját a cégcsoport június végén mutatta be az új üzletében. Az esemény házigazdája Lékai-Kiss Ramóna színésznő-műsorvezető, a BioTechUSA márkanagykövete volt, a szetteket pedig a márka influenszerei és modellek segítségével mutatta be a vállalat: Ferentzy-Kiss Virág fitnesz világbajnok, a BioTechUSA jótékony nagykövete az edzőtermi edzés, Gelencsér Tímea szépségkirálynő, műsorvezető a hétköznapi viselet, Kovács-Nyári Diána, színésznő, a BioTechUSA jótékony nagykövete a futás, Novák Zalán, sportoló, influencer pedig a férfi kollekció alapdarabjait viselte. „Óriási megtiszteltetés számomra, hogy nemcsak az esemény házigazdájaként, hanem az idei évtől márkanagyköveteként is együtt dolgozhatok a BioTechUSA-csapatával. Egész életemben rendkívül fontos volt számomra az egészséges és fitt életmód, ami a vállalat által képviselt legfontosabb alapértékek egyike. Az pedig már csak hab a tortán, hogy az edzés mellett a rohanós hétköznapokhoz is olyan prémium minőségű ruházati termékeket kínál a vállalat, amely a kényelem mellett csodásan néz ki.” - nyilatkozta az eseményt követően Lékai-Kiss Ramóna.

A vállalat a jövőben is folyamatosan fejleszti termékportfólióját, hogy az egyre színesebb vásárlói igényeknek maximálisan megfeleljen. Aktuális termékkínálata több mint 2000 termékből áll, így támogatva a legkülönfélébb vásárlói célokat, legyen szó fogyásról, izomtömeg-növelésről, esetleg teljes életmódváltásról.