Több szegmensben is piac feletti növekedést ért el a K&H Bankcsoport

Futó utca
K&H bank
Vágólapra másolva!
A K&H Bankcsoport 2019 első félévében 26,3 milliárd forint nettó nyereséget ért el, ami 9 százalékos éves növekedést jelent egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon; a K&H Biztosító nettó eredménye 2019 első félévében 2,7 milliárd forint volt, ami éves összehasonlításban 19 százalékos növekedésnek felel meg. A babaváró hitelkérelmek értéke elérte a 29 milliárd forintot augusztus 31-ig, a bank pedig sikeresen elindította teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását mobil és e-bankján keresztül július 26-án, és még abban a hónapban megkapta a „Magyarország legjobb bankja 2019" díjat a Euromoney-tól.
Vágólapra másolva!

A K&H Bankcsoport erős pénzügyi teljesítményt ért el 2019 első félévében, 26,3 milliárd forint adózás utáni eredménnyel zárva az időszakot, ami

9 százalékos éves növekedést jelent egyszeri tételektől tisztított, összehasonlító alapon.

A K&H Biztosító 2019 első félévében 2,7 milliárd forint adózás utáni eredményt ért el, ami

éves összehasonlításban 19 százalékos növekedésnek felel meg.

Augusztus 31-ig a K&H 29 milliárd forint babaváró hitelkérelmet fogadott be. A Euromoney negyedik alkalommal is a K&H-nak ítélte a „Magyarország legjobb bankja 2019" díjat, a Randstad a pénzügyi szektor „Legvonzóbb Munkaadója" míg a Magyar Nemzeti Bank a „Zöld Bank" elismerésben részesítette a bankot.

„A gazdaság finanszírozásában betöltött szerepének részeként 2019 első félévében a K&H összesen 250 milliárd forint hitelt helyezett ki.

A lakossági megtakarítások 6 százalékkal növekedtek a K&H-nal idén a piaci 4 százalékkal szemben. A MÁP+ értékesítések összege 100 milliárd forintot ért el augusztus 31-ig" - kommentálta az eredményeket Gombás Attila, a K&H Csoport pénzügyi vezetője.

A K&H Bank teljesen online személyi kölcsön szolgáltatása akár 5 perc alatt folyósítja a pénzt a mobilbankban vagy az e-bankban benyújtva a kérelmet Forrás: Gravofom

2019 első félévében a K&H továbbra is az ügyfélkiszolgálást helyezte figyelme középpontjába, és folytatta digitális átalakulását. Ennek eredményeképpen júliusban a K&H mind a mobilbankban, mind az e-bankban bevezette a teljesen online személyi kölcsön szolgáltatását,

amely 3 adat megadásával, 4 lépésben és akár 5 perc alatt folyósítja a kölcsönt.

A K&H 430 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkezik, ami éves összehasonlításban 20 százalékos növekedésnek felel meg. Már 500 ezer ügyfél rendelkezik továbbá biometrikus profillal, amely lehetővé teszi számukra a dokumentumok elektronikus aláírását és tárolását. Ez a szám fél év alatt közel megháromszorozódott.

A részletes pénzügyi jelentés innen tölthető le.