A webáruház az idén már délelőtt elérte majdnem azt a látogatottságot, amelyet a tavalyi Black Friday-en a nap végéig regisztráltak. Az oldal továbbra is állja a látogatók rohamát, de az egyidejűleg indítható megrendelések és fizetési tranzakciók számát korlátozni kellett annak érdekében, hogy a rendszerbe bejutó felhasználók rendelései biztonságosan végbemenjenek.
Az Extreme Digitalról
Az Extreme Digital a magyar e-kereskedelmi piac legnagyobb forgalmú szereplője, derült ki a GKI Digital 2015 júliusi elemzéséből. A vállalat az Ország Boltja című versenyen ötödik alkalommal bizonyult a legjobbnak: a 2015-ös év legnépszerűbb szórakoztatóelektronikai webáruháza lett. A 2001-ben megalapított Extreme Digital népszerű webáruháza mellett országszerte 13 szaküzletet működtet. Interneten keresztül cseh, szlovák, román, horvát és szlovén felhasználók is vásárolhatnak az Extreme Digitaltól.A forgalom nagyságát jól jelzi, hogy a Black Friday-en nyoma sincs a forgalom napszakhoz kapcsolódó ingadozásának, amely egy átlagos munkanapon tapasztalható, reggel óta teljes terheléssel futnak a szerverek. Eddig
6 ezer okostelefon, és 2 ezer táblagép már gazdára talált, de még a luxusyachtra is jelentkezett egy potenciális vevő.
Összességében a legnépszerűbb termékek az okostelefonok, tévék, és a kisebb háztartási gépek. A fekete pénteken annyi kávéfőző fogyott, mint egy átlagos hónapban összesen. Ugyanakkor jócskán emelkedtek a hétköznapokon egyébként nem kiemelkedő forgalmú termékkategóriák eladásai is. Ezek közül a legnagyobb érdeklődés a divatcikkek és cipők, valamint a felső kategóriás háztartási berendezések iránt mutatkozik.
A webáruházat pénteken 16 óráig 900 ezer érdeklődő kereste fel, az oldalon 28 ezer darab sikeres rendelést adtak le. A Black Friday online vásárlóinak 40 százaléka új felhasználóként regisztrált az oldalra.
A webáruház működését korlátozó problémákat délutánra sikerült megoldani, így gond nélkül lehet elvégezni a rendeléseket az online felületeken.