"Novemberben azt mondtuk, célunk az, hogy a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjig kiismerjük az új abroncsokat" - mondta Symonds. "Még nem vagyunk Melbourne-ben, de nem is ismertük még ki teljes mértékben az új termékeket. Azonban úgy gondolom, hogy a gumikopás terén jó formában vagyunk, viszont még nem találtuk meg a titkot, miként lehet az első körökben kihozni az abroncsokból a maximumot."
A Renault számára teljesen ismeretlenek voltak a japán beszállító termékei, ugyanis korábban mindig a Michelin abroncsaival versenyzett. A világbajnok istálló eddig nem tudta felvenni a lépést a Ferrarival illetve a McLarennel, és a helyzeten a Bridgestone új keverékei sem segítettek.
"Ideális esetben rengeteg gumit el kellene használni, hogy kiismerjük a problémát, ám az új tesztkorlátozás miatt ez szóba sem jöhet" - folytatta Symonds. "Azonban ez teljesen normális, mikor az ember gumiszállítót vált. Folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a Bridgestone szakembereivel, és napról napra többet tanulunk."
Mindezek ellenére a szakember elmondta, egyáltalán nem tart attól, hogy a Renault elvérzik majd a szezonnyitón Melbourne-ben. Symonds tudja, még sok a dolguk, de még időben vannak, és biztos benne, hogy felkészülten kezdhetik meg az idei évet.