A Direct Line biztosító 2000 brit felnőttet kérdezett meg arról, mi az, ami a legidegesítőbb egy szállodai tartózkodás alatt. A piszkos lepedők és törölközők mellett a részeg vagy hangos szomszédokra érkezett a legtöbb panasz, ami után a környéken végzett építkezés szerepelt - írja a Telegraph.
A vendégek a rossz minőségű ételt is szóvá tették, valamint azt sem szeretik, ha a szálloda képviselője minden áron kirándulásokat akar rájuk tukmálni. Azt pedig kifejezetten irritálónak tartják, ha utastársaik egy törölköző elhelyezésével lefoglalják a nap elején a medence melletti legjobb napágyakat.
A túl drága wi-fi, a be- és kijelentkezéskor tapasztalható rugalmatlanság, a túl lelkes amerikai pincérek, a kártyás kulcshasználat és a hangos légkondicionáló berendezések ugyancsak idegesítették a felmérésben megkérdezett utasokat.