Nanushka ruhában ünnepelte a születésnapját Budapesten Katy Perry

Vágólapra másolva!
Egyre több világsztár választja Magyarországot akár munka, akár kikapcsolódás céljából. Legutóbb Katy Perryt fotózták le, aki egy budapesti étteremben ünnepelte születésnapját, ahová férje, Orlando Bloom is vele tartott.
Vágólapra másolva!

Katy Perry a magyar divattervező, Nanushka, azaz Sándor Szandra ruháját viselte a születésnapján. Virágos ruhájában nagyon jól érezte magát és szerelme, Orlando Bloom is vele tarott a budapesti étterembe, ahol több közös kép is készült róluk.

Orlando Bloom és a vendéglátóhely tulajdonosa, Hlatky-Schlichter Hubert is osztott meg az Instagramom képeket a vidám estéről, melyeken látható a popsztár zöld színű virágos ruhája. A páros életük egyik legjobb élményének nevezte a budapesti közös estéjüket. Katy Perry nem először viselt Nanushka ruhát - egyre több világsztár mellett az énekesnő is rajongója a magyar márkának - írja a Bors.

Katy Perry korábbi választása ez a fekete bőrruha volt:

Az egykoron extravagáns énekesnő, már többször bebizonyította, hogy a visszafogott elegancia sem áll távol tőle, hiszen őrületesen jól mutatott Nanushka fekete vegán, bőr maxiruhájában és a lapos talpú Yola szandáljában is.

Úgy látszik a világsztárok mostanában szívesen választanak Nanushkát jeles napokra, mert néhány hete Cindy Crawford gyönyörű lánya, Kaia Gerber a 21. szülinapi bulijára Sándor Szandra egy csodás blézerébe bújt.

A Nanushka fantasztikus ruhakölteményei egyre népszerűbbek a hollywoodi sztárok körében, Rihanna, Joey King, Regé-Jean Page és Jennifer Lawrence is előszerettek viselik ezeket a szetteket, és Hailey Bieber ruhatárában is van egy-két darab.

A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el. A Nanushka a Financial Times leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listájának 68. helyén áll.