Ellenfél nélkül maradt a Hungary's Got Talent

Got Talent zsűri
Vágólapra másolva!
A 49. hét legnézettebb műsora a Hungary's Got Talent volt, 1 millió 260 ezren voltak kíváncsiak rá. A TV2 már most érezheti a Sztárban sztár hiányát, a nézettségi toplistán először az ötödik helyen szerepel a Tények-kel, az RTL Klub a Barátok közt-tel, a Keresem a családom-mal és a Híradó-val is megelőzte. A Duna TV csupán két műsorral, a Magyarország, szeretlek!-kel és a Kisvárosi doktor-ral tudott bekerülni a legjobb húszba.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

Heti Médialiftünkben a szombati nap versenyzőit eresztettük össze, miután ezen a napon ment a hét legnézettebb műsora, a Hungary's Got Talent is. A tehetségkutatóra a teljes lakosságból 1 millió 260 ezren voltak kíváncsiak, 31,1 százalékos közönségaránnyal ment, az egyik zsűritagnak, Kovács Patríciának mindenképp jár a zöld nyíl.

Ugyancsak felfelé tart a Szerencseszombat egyik műsorvezetője, a Kisóként is ismert Kiss Orsi, hiszen

a műsor a szombat este legmagasabb közönségarányát hozta a Duna TV-nek.

Az éppen tévézők 9,3 százaléka izgulta végig a sorsolásokat, ezzel a nemzeti főadó egy időre a TV2 fölé került. Mutatjuk grafikonon is, miként alakult a verseny:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Az ábrán a Comedy Central nem szerepel, a Nielsen méréseiből azonban kiderül, hogy a szombat este legalacsonyabb közönségarányát az itt futó Broad City produkálta, az M3-on adott operafilmmel, a Gianni Schicchi-vel holtversenyben: mindkét produkció 0,4 százalékkal zárt, előbbi egyik főszereplője, Abbi Jacobson ezért megy lefelé a lifttel.

Alább láthatja a 49. hét húsz legnézettebb műsorát, minden produkció a legnézettebb adásával szerepel a listán:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A csatornák versenyéből is az RTL Klub került ki győztesen, heti átlagban 1,8 százalékpontot vert rá a TV2-re.

A Duna TV 6,3 százalékkal szerezte meg a harmadik helyet,

a közmédia csatornái közül az M1 az ötödik, az M2 pedig a nyolcadik lett, holtversenyben az ATV-vel. A tízes listára még épp felkerült a Super TV2, 2,1 százalékos eredménnyel.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.