Az ötven alattiak leszoktak az M1-ről

Vágólapra másolva!
A reklámozóknak fontos 18-49-es célcsoportban a közmédia egyes csatornája csak 3 százalékos közönségarányra volt képes a múlt héten, bőven verte a Film+, a Cool, de még a Viasat3 is. Erdei búcsúmeccsét viszont nagyon sokan követték a késői időpont ellenére.
Vágólapra másolva!

Az év 10. hetét a TV2 nyerte teljes lakosságban, 15,15 százalékos eredménnyel, az RTL Klub 13,45 százalékot jegyzett, az M1 pedig a harmadik helyre ért be 7,1 százalékkal. Nemhogy 2 milliós számok nincsenek mostanában, mint ősszel, az X-Faktor idején, de 1,5 milliósak sem: a Barátok köztnek elég volt 1 millió 250 ezer néző az elsőséghez. A Tények, majd az Éjjel-nappal Budapest jön a sorban, A nagy duett pedig a TV2 második legnézettebb programja volt. A közmédián Erdei Zsolt búcsúmeccse volt a legnézettebb, a késői időpont ellenére 722 ezer követője volt.

A 18-49-es kereskedelmi célcsoportban 13,8 százalékos közönségaránnyal az RTL Klub nyert, 0,4 százalékpont az előnye a TV2-vel szemben. Az ötven éves kor alatti felnőtt nézőknél a Film+ bőven 5 fölött végzett, és közelítette az 5 százalékot a Cool. A Viasat3 3,5 százalékánál ért már el jobbat, de ez is elég volt az M1 legyőzésére, amelyet már szinte nem is néznek a 18-49 köztiek (szerény 3 százalék).

A 18-49-es célcsoportban az RTL Klub elvitte az első négy helyet, a fiatal nézők az X-Men filmet, az Éjjel-nappal Budapestet, a Barátok köztöt, illetve a Négyen négy ellen premierjét nézték nagyobb számban. A nagy duett kerek 20 százalékra volt jó, de így is a TV2 legnézettebb műsora. A legkedveltebb heti sorozat mostanában a Cobra 11, a valóságshow-k közt az Édes élet vezet. A százszor vetített Kincs, ami nincs (amely egy külön cikk megírására ihletett minket) megint jó volt két top 30-as helyezésre.