Két új tematikus csatorna indul hétfőn

Vágólapra másolva!
A lapunkat is kiadó Origo Zrt. két tematikus csatornával, a Life Networkkel és az Ozone Networkkel bővíti médiaportfólióját, amelyek a digitális és analóg kábelhálózatokon is elérhetőek lesznek. A csatornák napokon belül indulnak.
Vágólapra másolva!

A LIFE NETWORK tematikus televízió, életmódsorozatokkal, kórházi dokumentumfilmekkel, fikciós kórházsorozatokkal és játékfilmekkel, illetve a későbbiekben naponta jelentkező Life magazinnal kerül a képernyőre. A csatorna életmóddal, gyerekneveléssel, családdal, hétköznapinak tűnő, de létfontosságú problémákkal és kérdésekkel, gyógyászattal vagy éppen különleges betegségekkel foglalkozik, mindezt informatívan, közérthető és szórakoztató formában tálalja nézőinek.

Az OZONE NETWORK tematikus televízió, amely jövő évtől már a teljes műsoridőben rendszeresen képernyőre kerülő időjárás- és közlekedési jelentésekkel hiánypótló szolgáltatást jelent a televíziós piacon. Az Ozone az egyedüli csatorna, amely felvállaltan és kiemelten foglalkozik olyan globális kérdésekkel is, mint a klímaváltozás, fenntartható fejlődés, alternatív erőforrások kérdése, eltűnő világok vagy a környezettudatos életmódra nevelés.

A csatornák induláskor a Magyar Telekom saját műsorterjesztési hálózatain lesznek elérhetőek, már az első adásnapon közel félmillió háztartásban. A tervek szerint újabb és újabb kábelszolgáltatókkal való együttműködésnek köszönhetően, ez a szám egy év múlva eléri az egymillió háztartást.

A csatornák részei annak a multiplatform-alapú tartalomszolgáltatási elképzelésnek, amely a weboldalakkal és mobil alkalmazásokkal válik egésszé. Az úgynevezett háromképernyős modell új tartalmi és üzleti logikára épülő szolgáltatások (tematikus televíziócsatorna-, weboldal- és mobil tartalomszolgáltatás) integrált tervezésén és működtetésén alapul, amelyek egységes arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott tartalommal jelennek meg.

A Magyar Telekom - az Origo Zrt. százszázalékos tulajdonosa - közleményében felhívja a figyelmet, hogy a multiplatformos csatornák indulása összhangban van a vállalat középtávú stratégiájával, amely szerint az ország egyetlen valódi "három képernyős" szolgáltatójaként e csatornákkal a társaság ügyfeleinek életét meghatározó három fontos képernyőn, a tévékészülékeken, a mobilokon és a számítógépeken is megjelenik. A stratégiai jelentőségű piaci lépéstől azt várják, hogy az jelentősen erősítheti a Magyar Telekom Csoport és leányvállalata média- és tartalomszolgáltatói piaci pozícióit és javíthatja versenyképességét.