A Viasat topmodelljeinek menniük kell

Vágólapra másolva!
A 18-49-es kereskedelmi célcsoportban nem döntöget rekordokat a Viasat 3 realityje: bár egy szűkebb szegmensnél nagyon népszerű, későbbre kerül az adás.
Vágólapra másolva!

A Viasat 3 programigazgatója, Hámori Barbara szerint a nézettség nem rossz. "A műsor fő profilja a 18-34 női szegmens. Ebben a célcsoportban 9,4% közönségarányt tudtunk az első hat adás átlagában hozni, amivel mi is, a hirdetőink is nagyon elégedettek vagyunk. Viszont mögötte elmarad a 18-49-es eredmény, ahol a közönségarány 4,7%-os, ami a 21.00-órás műsorsáv-átlagunkhoz képest durván a felét jelenti más műsorok, elsősorban A helyszínelők átlageredményének. Mivel a műsor erősen fókuszál a fiatal női célcsoportra, az idősebb, elsősorban férfi közönséget nem sikerült hosszú távon a Topmodell mellé állítanunk. A konkurencia is hatással van a nézettség alakulására, mind a TV2, mind az RTL Klub hétfő esti 21.00-órás kínálata komoly kihívás a fő célcsoportok megtartására. Épp ezért döntöttünk úgy, hogy a jövő héttől a műsort egy kevésbé kompetitív idősávba toljuk el, vagyis jövő hétfőtől a Topmodell-t A helyszínelők után, 22.10-kor láthatják majd a nézők" - mondta.

viasat

A lányoknak komoly ellenfeleik akadtak a hétfői időpontban: az m1 a megújult - és a csatorna átlagához képest igen jól teljesítő - Kékfény-t adja ekkor, az RTL-en a nép nagyszerű gyermeke, a kiváló nézettséget szállító Győzike bohóckodik, a TV2 egy elég sikeres sorozatot, az NCIS - Tengerészeti helyszínelők-ket adja, de az ATV-n is ekkor van Friderikusz műsora.