Reklámhelyeket árulna a játékokban a Microsoft

Foci, játék, Fifa, szimulátor, videojáték
A jobb focijátékok iszonyúan népszerűek tényleg valósághűen modellezik az igazi meccseket.
Vágólapra másolva!
Elméleti síkon mindenki jól járhatna a digitális hirdetőtáblákkal.
Vágólapra másolva!

A Business Insider beszámolója szerint a Microsoft dinamikusan frissülő, digitális hirdetőtáblákat árulna a free to play üzleti modellű xboxos játékokban. A források szerint a kidolgozás alatt álló hirdetési rendszer egyrészt bevételi forrást jelentene a vállalat számára, másrészt megkönnyítené a játékfejlesztők számára a termékeik monetizációját, harmadrészt pedig hirdetők szélesebb táborának adna lehetőséget a videójátékokban való reklámozásra.

Jelenleg csak a sportjátékokban megszokottak a digitális hirdetőtáblák Forrás: EA

A források szerint a Microsoft nem naiv, a rendszerébe csak jóváhagyott és megbízható márkákat kíván beengedni, hogy ne jelenhessenek meg botrányt kavaró hirdetések a játékokban, a fejlesztőiken csattanhatna miattuk az ostor. Ha minden jól megy, akkor a források szerint a nyár folyamán válhat elérhetővé a megoldás.

A digitális hirdetőtáblás reklámozás a sportjátékokon kívül jelenleg egyáltalán nem elterjedt, rajtuk kívül a legtöbb gamer talán a Burnout Paradise eredeti kiadásában találkozhatott az elképzeléssel.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!