Precedens nélküli üzemzavar történt a havi 200 millió aktív játékossal rendelkező Roblox háza táján, október 28–31. között globálisan elérhetetlen volt az internetes infrastruktúrája, így leállt a komplett szolgáltatás. A 9-12 éves amerikai gyerekek kétharmada által használt termék önmagában nem egy videójáték, hanem egy kreatív platform, amellyel egyszerű és szórakoztató módon saját minijátékok készíthetőek, majd azok megoszthatóak a többi felhasználóval.
Hírünk írásáig a vállalat nem részletezte a háromnapos üzemzavar okát, állítása szerint valamiféle belső probléma miatt álltak a földbe a rendszerei, azaz nem támadás következtében, vagy kívülről érkezett túlterheléses helyzet miatt bénult meg a szolgáltatása. Elméletileg adatvesztés sem történt, a felhasználók már a megszokott módon beléphetnek a Robloxba, és ott folytathatják a játékot vagy a kreatívkodást, ahol előzőleg abbahagyták.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!