Aránylag aktívnak bizonyult a héten a Facebook: megkezdte a frissített felületű Messenger mobilalkalmazás nyilvános tesztelését, továbbá bejelentette, hogy mindenki nagy örömére a közeljövőben két újabb helyen is reklámokat fog mutogatni.
Az igazi durranást ettől függetlenül a hét végére tartogatta a vállalat: két biztonsági kutató vádaskodására válaszul kénytelen volt beismerni, hogy az olyan telefonszámokat is felhasználja a hirdetések testre szabására, amelyeket a felhasználók kizárólag azért adtak meg, hogy bekapcsolják a kétlépcsős hitelesítést a fiókjukban.
A cég szerint ez már csak természetes, elvégre minden a rendelkezésére álló információt felhasznál a hirdetések személyre szabására, ez benne is van Facebook szerződési feltételeiben.
Szerencsére pár hónapja már bekapcsolható a Facebookon a tisztán mobilalkalmazásra épülő kétlépcsős hitelesítés, így a facebookozóknak már nem kötelező megadniuk a telefonszámaikat ahhoz, hogy közel „feltörhetetlenné" tegyék a felhasználói fiókjaikat.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!