Új dizájnt kap a Google kereső

google kereső iphone
Egymilliárd dollárt fizetett a Google a riválisnak
Vágólapra másolva!
A Material Design néven emlegetett formanyelv megérkezhet a Google Keresőbe is, a felhasználók egy szűk köre már az új dizájnt látja.
Vágólapra másolva!

Úgy tűnik, hogy hamarosan a Google kereső külseje is megújulhat. A 2014-ben bemutatott Material Design formanyelvet húzza rá a cég, amivel eddig az Android Lollipopot használó telefonokon találkozhattak a felhasználók. De ezt használja már a Google Drive és a Google Dokumentumok is, év elején pedig a YouTube-on kezdték tesztelni.

Néhány felhasználó jelezte Redditen és Twitteren, hogy ők már a keresőt is így látják.

Az új megjelenés jellegzetessége, hogy rács-alapon rendezi a tartalmakat, a kereső esetében

kis dobozokban jelennek meg elkülönítve a keresési találatok.

A háttér szürke árnyalatban különül el az eddig fehér helyett. A stílus lényege, hogy visszaadja a plasztikusságot az árnyékok és árnyalatok segítségével.

Ennél érdekesebb azonban, hogy a kiemelt találatok és hirdetések láthatóan a sima találatok közé ékelődnek be, eddig azokat jobb oldalt emelte ki az oldal.

A cég még nem jelentette be, hogy mikor élesedik világszerte az új dizájnt, azt valószínűleg fokozatosan vezetik be. A Google viszont már említette a stílus bejelentésekor, hogy idővel egyre több webes és mobilos termékre húzzák rá a dizájnt, többek közt a keresőre, a Gmailre és a naptárra is.