Többször próbálta meg bevenni az Apple az emberek nappaliját, de eddig sosem sikerült átütő eredményt elérnie. Legközelebb az iPaddel jutott a cég a célhoz, ám a táblagép kijelzőjén látható kép a legritkább esetben jut el a tévék képernyőjére. Az Apple még nem szállította azt a technológiát, ami az egész lakás szórkoztatóközpontja lehet.
Nem lett átütő siker az Apple TV médialejátszó
A Morgan Stanley nemzetközi bankcsoport befektetőknek küldött levele szerint az Apple ismét olyan eszközön dolgozik, amivel a nappali feletti uralomra törhet. Az elemzők ázsiai információkra alapozva gondolják, hogy az Apple következő kütyüje egy okostévé lehet. Egy Apple okostévé lehetőséget biztosítana a cégnek, hogy egy készülékben egyesítse a tévés tartalmakat, a játékokat, a kábéltévés műsorok rögzítését és a FaceTime videochatet - írta Katy Huberty, a Morgan Stanley elemzője.
A készülék piacteremtővé válhatna, úgy ahogy az iPad is megteremtette a saját kategóriáját. A tévét és számítógépet egyesítő eszközben nem csak a Morgan Stanley hisz, Gene Munster, a Piper Jaffray befektetési bank elemzője régen vallja, hogy a közeljövőben a hálózatra köthető tévét ad ki az Apple. A szakértő szerint a cég 1,4 millió készüléket tudna eladni, ha kiadná az okostévét, ez pedig 2,5 milliárd dollárral növelné meg éves bevételét.