Vágólapra másolva!
A Groupama Biztosító Zrt. 2029-ig szóló szerződést kötött a Ferencvárosi Torna Club-al és a Ferencváros stadionját üzemeltető SPORTFIVE Hungary Kft.-vel, így a létesítmény hivatalos neve továbbra is Groupama Aréna marad. A felek büszkén ünneplik az immáron 2014 óta tartó névadói partnerségüket, amely a legrégibb és legfontosabb együttműködésnek számít a Ferencváros életében.

A Ferencváros Európa egyik legmodernebb sportlétesítményében, a Groupama Arénában érte el az elmúlt időszak legnagyobb sikereit. A 34-szeres magyar rekordbajnok, az 1965-ben az Európa-liga elődjének tekinthető VVK-t elnyerő ferencvárosi férfi labdarúgócsapat idén zsinórban ötödik alkalommal jutott be egy nemzetközi sorozat csoportkörébe, s emellett az egyetlen magyar Aranylabdást, Albert Flóriánt is ez a klub adta a sportágnak.

A Groupama a Ferencvárosi TC és a SPORTFIVE között nem csak egy egyszerű szponzorációs megállapodás folytatódik, hanem a három fél között egy igazi partnerség is kialakult már az évek során. A felek közötti kapcsolat kiváló, amely kulcsfontosságú a hosszú távú együttműködés fenntartásához és annak további erősítéséhez.

A Groupama Biztosító számára a névadó szponzori cím az egyik legértékesebb partneri együttműködési formával ér fel a sportban, ez kiemelkedő elismeréssel jár a cég számára.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a legsikeresebb magyar labdarúgócsapat otthonának számító arénát 2014 óta mi szponzorálhatjuk. A klub értékei összhangban vannak a Groupama szintén több mint 100 éves hagyományaival, melyben a közösség szerepe, a tradíciók tisztelete és egyben a megújulás képessége kiemelt jelentőségű. A támogatásnak is köszönhetően a Groupama mára az ország egyik legismertebb márkanevévé vált, és összekapcsolódik azokkal a sportsikerekkel, melyeket a Groupama Arénában élhettünk át.

Kubatov Gábor, az FTC elnöke, Alexandre Jeanjean, a Groupama Biztosító vezérigazgatója és Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója aláírja az új szerződést Forrás: Fradi.hu/Micheller Szilvia

Nemcsak a nevünk vált azonban ismertebbé az elmúlt 10 évben. A Groupama Biztosító mára az egyik legeredményesebb és legstabilabb biztosítótársasággá vált Magyarországon. Továbbra is azon dolgozunk, hogy több mint kétmillió ügyfelünknek fair partnerei lehessünk. Ahogy az ügyfeleinkkel való kapcsolatban, úgy más területeken is a hosszú távú együttműködésben hiszünk, ezért is döntöttünk a legjelentősebb szponzorációnk hosszabbítása mellett" – mondta el a támogatás meghosszabbítása kapcsán Alexandre Jeanjean, a Groupama Biztosító vezérigazgatója.

„A 10 országban jelen lévő Groupama Csoport legsikeresebb leányvállalataként elkötelezettek vagyunk magyarországi tevékenységünk további erősítése mellett, ezért is fontos számunkra, hogy a legnagyobb szurkolótáborral rendelkező csapat mellett álljunk a jövőben is. Biztosak vagyunk abban, hogy együttműködésünk továbbra is kölcsönösen inspiráló erővel bír minden fél számára.

– tette hozzá a Groupama Biztosító vezérigazgatója.

„Nem lehetünk elég hálásak a Groupama Biztosítónak, amiért 2011 óta támogatja a Ferencvárosi Torna Clubot. Az első komoly szponzorunk, amelyik azóta is kitart mellettünk. Köszönjük, hogy újból bizalmat szavaztak nekünk, őszintén és nagyon reméljük, hogy az együttműködésünk továbbra is gyümölcsöző lesz.

Kívánjuk, ahogy a két fél kapcsolata, úgy ez a sorozat se szakadjon meg hosszú időn keresztül!" – nyilatkozta Kubatov Gábor, az FTC elnöke.

Alexandre Jeanjean, a Groupama Biztosító vezérigazgatója, Kubatov Gábor, az FTC elnöke, Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója Forrás: Fraid.hu/Micheller Szilvia

A felek elkötelezettek abban, hogy az együttműködést magasabb szintre emeljék, és még több területen együttműködve olyan élményeket nyújtsanak, melyek erősítik a szurkolói elkötelezettséget. A névadó jogi címnek köszönhetően a stadion és a Groupama márka már egy olyan egységet alkot, amely mind a szurkolóknak, mind a feleknek a legjobb élményt kínálja.

„A SPORTFIVE – mint a Ferencvárosi Torna Club kizárólagos szponzorációs és marketingügynöksége – számára kiemelten fontos, hogy a klubot és a szponzorokat összekapcsoljuk, együtt tartsuk, és képviseljük a felek érdekeit, valamint maximalizáljuk az együttműködésben rejlő lehetőségeket. Célunk a partnerségek által értéket teremteni.

– mondta Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója.

Az újabb szponzorációs szerződés jó példa arra, hogy hogyan hozható létre egy ennyire sikeres és hosszú távú együttműködés két különböző szektor között.