Lindsay Lohan reklámarc lett

Vágólapra másolva!
A mindössze 19 éves színésznőt választotta ki Marc Jacobs, a híres divatcég tervezője a 2006-2007-es kampány arcának. Lindsay Lohan örömmel mondott igent a felkérésre, így Gisele Bundchent váltja majd a Louis Vuitton reklámarcaként.
Vágólapra másolva!

Leonardo DiCaprio exbarátnője után most Lindsay Lohan lett a Louis Vuitton új arca. Személyesen a cég vezető tervezője, Marc Jacobs kérte fel a fiatal sztárt a megtisztelő feladatra. A megállapodás után a Louis Vuitton szóvivője elmondta, a színésznő örömmel mondott igent a megkeresére. "Nagyon örültünk neki, hogy Lindsay elfogadta az ajánlatot, mert úgy láttuk, hogy az ő fiatalos karaktere, sokszínű szépsége remekül passzol majd legújabb kampányunkhoz."

A színésznő szóvivője is azt nyilatkozta, hogy ezzel a megállapodással mindenki jól jár: "Lindsay nagyon boldog, hogy felkérték erre a munkára. Imádja a Louis Vuitton-t, ez neki amolyan jutalomjáték. Bár még csak 19 éves, máris olyan nevekkel kerül egy lapra, mint Gisele Bundchen, Jennifer Lopez és Uma Thurman, akik szintén hatalmas sikerrel képviselték már ezt a neves divatcéget."

Nem csak Lindsay Lohan az egyetlen hollywoodi színésznő, aki állandó munkát kapott az idei évre a divatszakmában, az Oscar-díjas Rachel Weisz a Burberry reklámarca lett, Kim Basinger a Miu Miu kampányához modellkedett, Keira Knightley pedig a Chanelhez szerződött.