Liz Hurley tejet reklámoz

Vágólapra másolva!
A tej élet, erő, egészség. Ezt az elvet vallja Liz Hurley is, aki csatlakozott az amerikai tejgyártó cégek közös kampányához, hogy személyével népszerűsítse a "Got Milk?" nevet viselő kezdeményezés sikerét.
Vágólapra másolva!

Már évek óta folyik a vita arról, hogy tejet inni mennyire egészséges, de ahogy nálunk, a tengerentúlon is reklámokkal igyekeznek meggyőzni az embereket a tejfogyasztás előnyeiről. Persze az üzenet teljesen más, amíg hazánkban az elégedett tehén, és a mosolygós, tejet kortyolgató kisfiú próbálta megszólítani a célcsoportot, Amerikában hírességek arcával próbálják rávenni az embereket arra, hogy ne mondjanak le a tejivás öröméről. A kampány stílusa ott sokkal inkább vicces és kicsit erotikus, életérzésként próbálják meg eladni a tejet, elég nagy sikerrel.

A "Got Milk?" nevet viselő kampányban több híresség is részt vett már, példának okáért Sheryl Crow, és a teniszcsillag Serena Williams is népszerűsítette a tejet, mindannyian fehér, tejhabos bajusszal mosolyogtak a plakátokon. Így tesz most Liz Hurley is, aki nem csak a pénz miatt vágott bele a munkába, mivel ő maga is nagy tejivó. "Anyaként is szeretnék jól kinézni, és ehhez számomra minden nap fontos a tejfogyasztás. Napi egy pohár tej is akadályozza a zsír lerakódását, erősíti a csontokat, én már évek óta esküszöm erre. Örülök, hogy most még többet tehetek a tej népszerűsítéséért."