Harold több mint öt éve éjjel-nappal kezeli a hívásokat a Miskolci Hívásfogadó Központban. Olyanokat, amivel sem a rendőrség, sem a mentők, sem a tűzoltók nem tudnak mit kezdeni.
Mókus van a fán, újságos bódé tetején maradt a papucs, nem nyitott ki időben a kocsma. Nála érdeklődnek, hogy kedd van, vagy szerda van. Nem érti, hogy miért őt hívják a tudakozó helyett. Elveszett kulcsokat se képes megtalálni és a bojlerekben sem melegíti fel a vizet. Tudja, hogy a gyerekek viccelődéseire iskola után számíthat, de azt is, hogy egy anyázós bármikor beeshet"
- írták a videó felvezetéseként.
"DE EZ NEM IGAZ! Valójában Harold helyett több száz operátor 3 műszakban fogadja a 112-re érkező hívásokat. A Miskolci és a Szombathelyi Hívásfogadó Központokba
2014 óta 26 millió hívás érkezett, amelyeknek 63 százaléka fals,
vagyis nem igényli a készenléti szervek beavatkozását.
Munkatársaink nap mint nap arra készülnek, hogy segítséget nyújtsanak, életet mentsenek, mégis a percenként befutó 9 hívásból csak 3-4 ilyen.
A többinek be sem kellene érkeznie a központba. Minden egyes betelefonálás nagy piros betűkkel jelenik meg a monitorukon HÍVÁS! felirattal. Az az évi 3 millió is, amelyik nem segélyhívás" - olvasható az oldalon, ahol azt is hozzáteszik,
hogy nagyon örülének, ha lenne egy Haroldjuk, de annak még inkább, ha nem lenne szükség rá.