Effie díjat nyert a Volkswagen up! és Beetle kampánya

Vágólapra másolva!
Arany és ezüst díjat nyert a speciális [origo] címlapi megjelenést közösségi alkalmazással kombináltan alkalmazó Volkswagen kampány. Büszkék vagyunk rá, hogy újabb hatékony megjelenéshez járulhattunk hozzá. 
Vágólapra másolva!

A Rebel Rouse egy olyan online kommunikációs eszközt dolgozott ki, amely bemutatta a bevezetés alatt álló típusokat (a Volkswagen up! és Beetle modelleket), egyben imázst és Facebook rajongói bázist épít, képes virulensen terjedni, és amelynek alapja egy, eddig még nem alkalmazott, innovatív közösségi- és médiatechnológia.

A megoldás együtt használta ki a közösségi alkalmazás és klasszikus display hirdetés előnyeit. Az alkalmazás egy olyan virtuális tesztvezetés volt, ahol a user megismerhette a két új Volkswagen modellt, és egyben az autók kampányarca is lehetett az [origo] címlapi hirdetésében. A játékosok között semmilyen kézzelfogható nyereményt nem sorsoltak ki, csak egy hosszabb tesztvezetést, így az élmény kedvéért játszottak.
Bárki lehetett a kampány arca, nem csak néhány szerencsés nyertes, ugyanis minden perszonalizált banner megjelent a valódi [origo] címlapon.