A 2007-es nettó árbevétel 77,5 milliárd forint volt, ezzel a vállalat a második legnagyobb árbevételű magyar élelmiszeripari társaság volt. A vásárlóerő várható visszaesése miatt az idei várható árbevételről nem kívánt nyilatkozni, mondván: "minden becslés legfeljebb jóslással lenne egyenértékű".
Az elmúlt két-három évben a piacra bevezetett új termékeknek - ásványvizeknek, gyümölcsleveknek, jeges teáknak - köszönhetően, a cég megduplázta összesített árbevételét, ezen belül 2007-ben négyszeresére növelte export árbevételét. A kivitel tavaly már elérte a teljes forgalom mintegy 10 százalékát.
A jelentős részben exportra termelő, tartósítószer- és szénsavmentes italokat - gyümölcsleveket és jeges teákat - palackozó töltősorok beszerzésére több mint 10 milliárd forintot költött a vállalat.
A Coca-Cola Magyarország eddig összesen 100 milliárd forintot fordított gyártókapacitásának kialakítására és fejlesztésére. Az üdítők előállításához használt nyersanyagok és alapanyagok kétharmada magyar szállítóktól származik. A cég által értékesített italok mennyisége 2008-ben elérte az 520 millió litert, mennyiségbeli részesedése a teljes alkoholmentes ital szegmensben meghaladja a 20 százalékot.
Jelenleg a szénsavas üdítők forgalma értékben csaknem kétszerese az ásványvizekének Magyarországon. A "buborékos" piac nagysága eléri a 120 milliárd forintot, a víz szegmensé pedig meghaladja a 60 milliárdot. Mennyiségben azonban az ásványvízpiac ma már 55 százalékkal múlja felül az üdítőkét.