Pénziránytű Alapítvány: magyar diákok nyertek a nemzetközi üzleti versenyen

Pénziránytű, üzleti verseny, High School Business Challenge
A többnapos, kemény üzleti megmérettetés végén a Pénziránytű Alapítvány diáknagyköveteiből álló Nagy Bence-Hidasi Ákos-Takács Benedek trió végzett az élen
Vágólapra másolva!
Első alkalommal sikerült magyar csapatnak diadalt aratnia az Európai Vállalkozásfejlesztési Alapítvány által immár 9. alkalommal megrendezett High School Business Challenge versenyen.
Vágólapra másolva!

Közép- és Kelet-Európa legnagyobb, középiskolásoknak szóló üzleti versenyének nemzetközi döntőjét július elején rendezték Varsóban.

A többnapos, kemény üzleti megmérettetés végén a Pénziránytű Alapítvány diáknagyköveteiből álló Nagy Bence-Hidasi Ákos-Takács Benedek trió végzett az élen.

A különös nevű, Trois Cent Soixante Croissants csapat itthon évek óta remekül szerepel a pénzügyi és vállalkozói versenyeken, az idei nemzetközi siker azonban kiemeli őket az egyre nagyobb és erősebb hazai mezőnyből.

A többnapos, kemény üzleti megmérettetés végén a Pénziránytű Alapítvány diáknagyköveteiből álló Nagy Bence-Hidasi Ákos-Takács Benedek trió végzett az élen Forrás: Pénziránytű Alapítvány

A High School Business Challenge országos elődöntői már angol nyelven zajlottak. A résztvevők négy fordulóban valós üzleti kihívásokkal szembesültek. Az első három nemzeti fordulót követően a legjobb csapatok a lengyel miniszterelnöki kancellárián megrendezett nemzetközi döntőben találkoztak, ahol a többnapos kemény verseny végén a magyar csapat szerezte meg a győzelmet.

A budapesti Balassi Bálint Nyolcévfolyamos Gimnázium idén érettségizett diákjai Figura Magdolna tanítványai. A magyar csapat tagjai ötödikes koruk óta érdeklődnek a pénzügyek és a üzleti világ iránt.

A diákok szerint a sikerük titka - a korábbi versenytapasztalatok mellett - a csapatmunkában, a kreativitásban és elkötelezettségükben rejlik.

Felkészítő tanáruk, Figura Magdolna hangsúlyozta, hogy a pedagógusnak mentorként kell részt vennie a közös munkában, melyben a kezdeti tanári ismeretmegosztást idővel fel kell váltsa a támogató tevékenység, az ösztönzés, a problémafelvetés.