Megszólalt a Lidl: így lehet olcsóbb a részvétel ezeken az eseményeken

Lidl,Store.,Lidl,Company german,symbol
Logo of Lidl store. Lidl company sign - German global discount supermarket chain
Vágólapra másolva!
Nyolc évvel ezelőtt az egyik legnagyobb hazai fesztiválon debütált a Lidl Magyarország kimondottan a fesztiválokra létrehozott FesztMarket üzletével, hogy külön az eseményekre szabott kínálatával a Lidl-től megszokott kedvező bolti árakon segítse a szórakozni vágyók költséghatékony kikapcsolódását. Az  áruházlánc idén hazánk két meghatározó zenei eseményén, a Campus-on és a SZIN-en várja a résztvevőket.
Vágólapra másolva!

Nyár, zene, pezsgés és fergeteges fesztiválhangulat - ez vár idén július 19-23. között a Campus és augusztus 23-26. között a SZIN látogatóira, ahol a Lidl a megújult FesztMarket üzleteivel várja a fesztiválozókat. Helyszíntől függően a Lidl FesztMarketek 150–200 négyzetméteres eladóterületen kimondottan a résztvevők igényeihez alakítva közel 300-400 különböző terméket kínálnak. A fesztiválozók gondtalan szórakozásához egyebek mellett élelmiszerekkel, így friss zöldségekkel és gyümölcsökkel, helyben sütött pékárukkal, készételekkel, grilltermékekkel, valamint a fesztiválhoz kapcsolódó nem élelmiszerjellegű, többek között ruházati termékekkel járul hozzá a vállalat a Lidl-től már megszokott kedvező árakon - áll közleményükben.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

A fesztiválüzletek kínálatában több mint 30 féle zöldséget és gyümölcsöt, a helyben sütött pékáruból is bő választékot kínál a bollánc – az elmúlt év során a legkedveltebbek közé tartozott a kakaóscsiga, a töltött fánk, vagy a fahéjas tekercs –, melyek az idei kínálatában is megtalálhatóak lesznek, sőt idén már hat sütő gondoskodik arról, hogy a fesztiválozók számára a kiváló minőségű friss pékáru egész nap elérhető legyen. A grilltermékek között pedig pácolt csirke- és sertéshúsok, valamint grillkolbászok is elérhetőek lesznek. A diszkontlánc az egészséges és fenntarthatóbb táplálkozásba jól beilleszthető termékeket is elérhetővé teszi a FesztMarket üzletekben.

Az áruházlánc Lidl Plus applikációjában elérhető kedvezményes „Partner ajánlatokkal" a felhasználók tovább csökkenthetik a fesztiválbelépők árát.

Ennek köszönhetően a Campus Fesztivál heti bérletét 4.000 forinttal olcsóbban, a SZIN szerdai és csütörtöki napijegyeit pedig 2.000 forinttal kedvezőbb áron vásárolhatják meg, akik érvényesítik az applikációban elérhető kuponokat. Az áruházlánc a helyszínen további fesztiválra szabott kedvezményekre jogosító kuponokat kínál vásárlóinak, melyekkel tovább csökkenthető a bevásárlás összege. A Lidl Plusban feltüntetett költési célok elérése esetén pedig ajándék kupont, további nyereményeket vagy akár Lidl brandingelt termékeket, úgy mint például zoknit, cipőt vagy pólót zsebelhetnek be és vehetnek át a regisztráltak az aktivitási zónában kialakított Gift Store-ban.

A fesztiválozók az áruházlánc HR aktivitásaival is találkozhatnak, ahol többek között egy-egy kerekasztal beszélgetés során találkozhatnak az egyik adott napi nagyszínpadi zenekar tagjaival.
Az események során a Lidl a fenntarthatóságra is nagy hangsúlyt fektet, így felelős vállalatként szelektív szemétgyűjtőket helyez ki a FesztMarketnél és az aktivitás zónákban egyaránt, továbbá külön ügyel arra, hogy ahogyan áruházaiban is, úgy kitelepülései alkalmával is minimálisra csökkentse az élelmiszerfelesleget, ami pedig mégis megmaradna, az jó helyre kerüljön - áll a közleményükben.