A Lidl elárulta, mit tervez Magyarországon

Lidl | Lidl buying purchase purchases FOOD budget funds client customer clients customers department store SUPERMARKET superstore Lidl STORE stores price department radius ray SALE sales COMMERCE | achat achats alimentation caisses cliente clientes grand
Lidl super market | Super marché Lidl 15/01/2018
Vágólapra másolva!
Tovább bővíti karbonsemleges kínálatát a Lidl. A vállalat időszakos textilpalettájában olyan női- és gyermekruhákat kínál, melyek nemcsak karbonsemlegesek, hanem tanúsítottan fenntarthatóak is. Az értékesített fenntartható termékek aránya 2021-ben 81 százalékkal nőtt az előző évhez képest az áruházlánc saját márkás szortimentjében.
Vágólapra másolva!

A felelős vásárlói döntések fontos szerepet játszanak a negatív környezeti hatások csökkentésében. A Lidl számos intézkedést hoz annak érdekében, hogy vásárlói minél több fenntarthatósági kritérium szerint és minél szélesebb kínálatból választhassanak a boltok polcairól.

Ezt a célt szolgálja a már elérhető vegán karbonsemleges termékkínálat mellett olyan új, karbonsemleges textiltermékek bevezetése, melyek előállítása és gyártása is tanúsítottan megfelel a fenntarthatósági szempontoknak

– derül ki a Lidl közleményéből.

Jelentősen nőtt a Lidl fenntartható termékei iránti kereslet Forrás: Lidl

A vállalat folyamatosan vizsgálja annak a lehetőségét, hogyan lehet hosszú távon elkerülni, csökkenteni vagy ellentételezni a CO2-kibocsátást az ellátási láncban.

Termékfejlesztései során a Lidl új nyersanyag-stratégiát követ, mely a kritikusnak minősített nyersanyagok – mint a halak, kávé, kakaó, magvak, zöldségek és gyümölcsök, pálma(mag)olaj, rizs, szója, tea, virágok és növények, cellulóz és pamut – esetében konkrét célokat és intézkedéseket határoz meg annak érdekében, hogy beszerzése még fenntarthatóbb legyen.