Különleges, új szolgáltatást tesztel az egyik népszerű áruházlánc

Dodo
Vágólapra másolva!
A mesterséges intelligencia alapú logisztikai megoldásokat nyújtó cseh DoDo partneri megállapodást kötött a Penny üzletlánccal. A Csehországban, Pilzenben egyelőre pilot üzemmódban induló projekt részeként a startup egy teljesen új szolgáltatás bevezetésének előkészítéseként a bevásárlás és a kiszállítás összekapcsolását teszteli. Az új megoldásnak köszönhetően a Pennytől megrendelt termékek a DoDo közreműködésével akár két órán belül megérkezhetnek a vásárlókhoz.
Vágólapra másolva!

A DoDo élelmiszer-kiszállításra szakosodott üzletága, a DoDo Fresh folyamatosan bővült az elmúlt időszakban. A cseh startup 2021 elejétől a népszerű Košík.cz online szupermarket és az új Tomato élelmiszer webáruház logisztikai feladatait is ellátja.

A vállalat legújabb ügyfele Csehországban a Penny üzletlánc, amely a DoDóval együttműködve, egy helyi pilot projekt keretében nyit az online értékesítés felé.

"Az elmúlt másfél évben jelentősen megváltoztak a fogyasztói szokások, ezért arra törekszünk, hogy a hagyományos, üzletekben történő vásárlás mellett az online rendelések lehetőségét is elérhetővé tegyük vásárlóink számára. Ezért indítottuk el a PennyDomu projektet" - mondta el Jens Krieger, a kiskereskedelmi lánc vezérigazgatója.

A DoDo élelmiszer-kiszállításra szakosodott üzletága folyamatosan bővült az elmúlt időszakban Forrás: DoDo

A vásárlók akár három nappal előre is leadhatják rendelésüket a Penny webáruházában, amelyet akár két óra múlva, otthonukban át is vehetnek a DoDo futárjaitól.

A Pennyvel közösen elindított együttműködés keretében az okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló cseh startup most először a teljes körű bevásárlási folyamatot is átvállalja a fogyasztóktól.

Az okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló cseh startup most először a teljes körű bevásárlási folyamatot is átvállalja a fogyasztóktól Forrás: DoDo

A szolgáltatás elindításához a DoDo saját alkalmazást fejlesztett, amely lehetővé teszi, hogy a megrendeléseket a legközelebbi Penny üzletben egy futár állítsa össze, aki aztán ki is szállítja a kiválasztott termékeket.

A webáruházi rendelések így nem okoznak fennakadást az üzletlánc működésében. A fuvarozóra bízott áruösszeállítással könnyebben és gyorsabban léphetnek be a kereskedők az online kereskedelembe.

A DoDo jelenleg szinte egész Csehország területén jelen van mesterséges intelligencia alapú logisztikai szolgáltatásaival. A vállalat idén májustól Magyarországon is elindította futárszolgáltatásait, ezen kívül Szlovákiában és Lengyelországban is végez kiszállítási feladatokat. A Pennyvel együttműködésben elsőként Pilzenben tesztelik a szolgáltatást, ezt követően pedig szeretnék azt olyan további városokban is elérhetővé tenni, ahol a Penny üzletlánc megtalálható. A DoDo jelenleg több mint 1800 futárt foglalkoztat, a vállalat autóflottája több mint 800 CNG-üzemű járműből áll.