Változtat a Lidl, hozzányúl egy fontos termékcsoport kínálatához

2019.08.12. 17:32

A Lidl Magyarország az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként most helyben sütött bio pékárut kínál vásárlóinak, ezzel is segítve a tudatosabb táplálkozást. Az áruházlánc bioszortimentje az új hat bio pékáruval most már közel kétszáz különböző biotermékre bővül - írja Origóhoz eljuttatott közleményében az áruházlánc.

Az áruházlánc a helyben sütött bio pékárukkal bővíti a bioélelmiszerek körét. Ezzel most már közel kétszáz olyan biotermék érhető el a diszkontlánc termékkínálatában, mely az organikus termékeket előnyben részesítő vásárlóknak nyújt választási lehetőséget.

IllusztrációForrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

A cég tájékoztatása szerint, az új termékek

kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbá nem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem.

„Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlói preferenciákat a Lidl Magyarország folyamatosan bővíti kínálatát. Az új bio pékárukkal a vásárlók tudatosabb táplálkozásának aktív előmozdításához kívánunk hozzájárulni." – mondta Tőzsér Judit, a magyarországi hálózat vállalati kommunikációs vezetője.

A biotermékek elrendezése a Lidl mind a 181 áruházában az átláthatósággal és a termékcsoportonkénti egységes megjelenéssel segíti a vásárlókat, így a helyben sütött bio pékáruk is külön helyet kapnak az áruházak helyben sütött pékárui között.