Változtat a Lidl, hozzányúl egy fontos termékcsoport kínálatához

Lidl
A logo is pictured on a sign outside a Lidl supermarket store in London on September 26, 2016. - Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. (Photo by Daniel Leal-Olivas / AFP)
Vágólapra másolva!
A Lidl Magyarország az élelmiszer-kiskereskedelmi láncok között elsőként most helyben sütött bio pékárut kínál vásárlóinak, ezzel is segítve a tudatosabb táplálkozást. Az áruházlánc bioszortimentje az új hat bio pékáruval most már közel kétszáz különböző biotermékre bővül - írja Origóhoz eljuttatott közleményében az áruházlánc.
Vágólapra másolva!

Az áruházlánc a helyben sütött bio pékárukkal bővíti a bioélelmiszerek körét. Ezzel most már közel kétszáz olyan biotermék érhető el a diszkontlánc termékkínálatában, mely az organikus termékeket előnyben részesítő vásárlóknak nyújt választási lehetőséget.

Illusztráció Forrás: AFP/Daniel Leal-Olivas

A cég tájékoztatása szerint, az új termékek

kizárólag természetes összetevőket tartalmaznak, melyek ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek, továbbá nem tartalmaznak tartósítószert, illetve ízfokozókat sem.

„Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlói preferenciákat a Lidl Magyarország folyamatosan bővíti kínálatát. Az új bio pékárukkal a vásárlók tudatosabb táplálkozásának aktív előmozdításához kívánunk hozzájárulni." – mondta Tőzsér Judit, a magyarországi hálózat vállalati kommunikációs vezetője.

A biotermékek elrendezése a Lidl mind a 181 áruházában az átláthatósággal és a termékcsoportonkénti egységes megjelenéssel segíti a vásárlókat, így a helyben sütött bio pékáruk is külön helyet kapnak az áruházak helyben sütött pékárui között.