Sajátmárkás kávéval jelentkezett a punk királya

"Gimme Danger" Photocall - 69th Cannes Film Festival Cannes Cannes 2016 France France 2016 CELEBRITY Celebrities Iggy Pop PHOTO PHOTOCALL Gucci FASHION Jim Jarmusch Gimme Danger FILM Movies Movie MUSIC ROCK Finger FILM FESTIVAL 69th Cannes Film
Iggy Pop and Jim Jarmusch attends a photocall for "Gimme Danger" at the Palais Des Festival in Cannes during the 69th Cannes Film festival on May 19, 2016.
Vágólapra másolva!
Egy Stumptown Coffee Roasters nevű kávézólánccal közösen sajátmárkás kávét dobott piacra Iggy Pop, a punk zene koronázatlan, extravagáns királya - írja a StoreInsider.
Vágólapra másolva!

A termék csomagolását a művész és a Stumptown kreatív csapata közösen tervezte meg.

Az egyetlen helyről származó (single origin) kávét

a szumátrai Aceh régióban termesztik, és a Stumptown számára egy nők által működtetett cég, a Ketiara Cooperative gyűjti össze.

Az ökotanúsítvánnyal rendelkező kávé íze datolyás és szerecsendiós jegyekben fürdőzik, a lecsengése pedig csokoládés.

Saját márkás kávét dob piacra Iggy Pop Forrás: License Global

„A Stumptown mindig is kötődést érzett a Punk Keresztapja és művészi tevékenysége iránt, és megtiszteltetésnek veszi, hogy együttműködhet vele ebben a projektben" – nyilatkozta Mallory Pilcher, a Stumptown márkamenedzsere.

A kávé forgalmazásából származó bevétel egy része egy Girls Rock Camp Alliance nevű, olyan szervezethez vándorol, amelynek célja, hogy a zenei szakmában elősegítse a nők érvényesülését.

Iggy Pop kávé iránti szenvedélye egyébként olykor Jim Jarmusch filmjeiben is markánsan megnyilvánult.

A 2003-as Kávé és cigaretta című alkotásban például a punkikon és Tom Waits között zajló szájtépés alatt meglehetősen világosan manifesztálódik a vonzódás, az amerikai rendező 2019-es horrorvígjátékában (The Dead Don't Die – kb. A holtak nem halnak meg) pedig Iggy kávéfüggő zombiként tűnik fel.