A gyorséttermi lánc még áprilisban kizárólag a St. Louis-ban található éttermekben vezette be az Impossible Whoppert, ami az Impossible Foods által gyártott növényi alapú húspogácsából készült.
Az elemzésből kitűnik, hogy
mintegy 18 százalékkal nőtt az éttermek forgalma a városban,
szemben a McDonald's St. Louisban lévő, valamint a Burger King Kansas Cityben található éttermeihez képest.
Július közepe óta érzékelhető, hogy a Burger King forgalma növekszik a McDonald's-hoz képest, ráadásul az Impossible Whopper általános bevezetését követően országszerte két százalékpontos forgalomnövekedést tapasztaltunk"
– mondta el a Barclays csapata.
A húsmentes Whopper sikere megfelel a befektetők elvárásainak, mivel a gyorsétteremnél átlagosan 3,5 százalékkal növelte meg az eladásokat.
A Burger King a kanadai multinacionális gyorsétterem holding társaság, a Restaurant Brands International leányvállalata, amelynek részvényei - a kutatást végzők szerint - a következő 12 hónapban 28 százalékkal is emelkedhetnek.
A Barclays csapata szerint a siker részben az Impossible Whopper iránti megnőtt keresletnek köszönhető.