A német autógyár 25,72 milliárd eurós árbevételével túlteljesítette a 25,49 milliárd euróról szóló várakozásokat és az előző évi 25,02 milliárd eurót is. EBIT soron szintén jól szerepelt a vállalat, 2,2 milliárd eurót ért el, ami magasabb a 2,185 milliárdos konszenzusnál, de lényegesen alacsonyabb a 2018-as 2,75 milliárd eurónál.
Külön pozitívum, hogy az autóipari szegmens EBIT marzsa növekedni tudott a második negyedévben. A BMW a gyorsjelentéshez kapcsolódó közleményében kiemelte, hogy
1,5 százalékos éves alapú növekedést sikerült elérniük az értékesített gépkocsik számát tekintve, ami nagyrészt a kínai piacon való jobb teljesítménynek köszönhető.
Fontos megjegyezni, hogy ez elsősorban a piaci részesedésük növekedésének köszönhető, hiszen a kínai autóipar általánosságban az utóbbi hónapokban komoly lassulásban van.
Herald Krüger vezérigazgató elmondta, a szállítások a terv szerint haladnak,
a leszállított gépjárműveket tekintve rekordot ért el a BMW-csoport 2019 első felében.
A cég prezentációjának fókuszában az elektromos és hibrid autók állnak, 2023-ra legalább 25 elektromos modellt szeretnének szerepeltetni kínálatukban, amelyek közül 13 teljes mértékben elektromos lenne.