Történelmi rekordot állított fel a hazai ásványvízgyártó

víz, ásványvíz
Vágólapra másolva!
17,2 milliárd forint árbevétellel zárta a tavalyi évet a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft., ami közel 10 százalékos növekedést jelent 2017-hez képest. A vállalat szentkirályi telephelyén tavaly átadott új palackozó-gépsorával ráadásul megkétszerezte a termelőkapacitását - olvasható a társaság közleményében.
Vágólapra másolva!

Értékesítési rekordot döntött és tovább erősítette vezető pozícióját a hazai ásványvízpiacon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2018-ban a társaság volumenben 6 százalékkal növelte eladásait a magyar és a környező országok piacain. A növekedést segítette - a Szentkirályi, Theodora, Nestlé Aquarel, Magnesia és Emese márkák népszerűségén túl - a hosszúra nyúlt nyári szezon, valamint a márkázott termékek intenzív térnyerése az ásványvízpiacon.

A márkatermékek növekvő súlyának általános tendenciáját alátámasztja a Nielsen januárban kiadott kiskereskedelmi index is: 2018-ban a természetes (ízesítetlen) ásványvizek kategóriájában az értékesítések több mint 70 százaléka gyártói márkás termék volt.

Az éves adatok azt mutatják, hogy

a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. megőrizte piacvezető pozícióját és tovább növelte piaci részesedését a hazai ásványvízpiacon.

A kiemelkedően jó szezonnak köszönhetően a vállalat eladásainak volumene a Nielsen által mért ízesítetlen ásványvízpiacon 6,9 százalékkal nőtt Magyarországon, ami közel kétszerese a piac átlagos, 3,7 százalékos növekedési ütemének.

Forrás: Shutterstock

Az utóbbi években jelentősen megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében a társaság tavaly 7 millió euró értékű, önerőből megvalósított beruházást adott át szentkirályi telephelyén. Az új palackozó-gépsornak köszönhetően a vállalat megkétszerezte termelőkapacitását.

– mondta el a tavalyi eredményekkel kapcsolatban Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.