„A Taxifyt öt éve azzal a küldetéssel indítottuk el, hogy kényelmesebbé és megfizethetőbbé tegyük a városi közlekedést. Első termékünk egy taxirendelő alkalmazás volt, és a cégünk is erről kapta eredeti nevét.
Miközben küldetésünk megvalósításán dolgoztunk, menet közben kinőttük a felépített márkánkat, hiszen tevékenységünk már a márkanevünkön is kezdett túlmutatni.
Célunk, hogy egyre több megoldást kínáljunk a közlekedés egyre szélesebb körű problémáira.
Ezzel párhuzamosan szeretnénk, hogy a márkánk a cég jövőjét fejezze ki, ne a múltjára emlékeztessen.
Bolt márkanevünket a gyors, fennakadásmentes közlekedéssel szeretnénk azonosítani.
Olyannal, amilyennek a városi közlekedésnek lennie kell, amilyet az utazók elvárnak, akár személygépkocsit, rollert vagy tömegközlekedést használnak. Továbbá ezzel a márkanévvel szeretnénk kifejezni abbéli hitünket és meggyőződésünket, hogy
a közlekedés jövője az elektromos meghajtás
- nyilatkozta a névváltás kapcsán Markus Villig vezérigazgató és társalapító.
Az észt alapítású technológiai cég jelenleg több mint 30 országban 25 millió felhasználóval büszkélkedhet, és ezzel piacvezető Európában és Afrikában is. Továbbá elsőként kínált utazásszervezést és robogómegosztást egyazon okostelefonos alkalmazáson belül. A cég jelenleg a rollermegosztó szolgáltatásának bevezetésén dolgozik számos európai városban.
Az új márkanevet fokozatosan vezetik be a Bolt globális piacain az elkövetkező hetekben.
Magyarországon áprilistól jelennek meg Budapest és Debrecen útjain a Bolt feliratú taxik.
A változással kapcsolatban a felhasználóknak nincs teendőjük, mivel az alkalmazás automatikusan frissül majd okostelefonjukon.