Az új kollekció darabjai nemcsak jól néznek ki, hanem különleges igényeket is ki tud elégíteni:
néhol lezserebb a könnyebb mozgás érdekében, és van rajtuk sok rejtett zseb is.
A ruhákat továbbá a lehető legpuhább anyagokból készítik, és minimális szegéssel, hogy az a legkevésbé irritálja az érzékeny bőrt.
„Nagyon szerettünk ezen a projekten dolgozni, és rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy elsőként az anyák és apák igényeire kérdeztünk rá" – nyilatkozta Rebecca Garner, a cég gyerekruha tervezője.
Dr. John Chang, a Croydon Health Services NHS Trust gyermekorvosa és tanácsadója elmondta, hogy
orvosként számos bonyolult kérdésben segíthet a szülőknek, de néha az apróságok segíthetik a legtöbbet."
Ráadásul ezek a ruhadarabok megfizethető áron érhetőek el: 3 font (ezer forint) egy babaruha, és 36 font (13 ezer forint) egy gyermek télikabát ára.
A kollekció újszülöttektől a 16 évesekig kínál ruhákat.
A több mint 130 évvel ezelőtt alapított Marks & Spencer az új termékvonal kampánya során fogyatékkal élő modellekkel dolgozott együtt. A bejelentés után a brit cég közösségi oldalaira rengeteg pozitív visszajelzés érkezett.