Az ezredfordulósok imádják a Guccit és a Louis Vuittont

vásárlás fast fashion divat Tudtad, hogy a divatipar a második legszennyezőbb iparág? Így lehetsz tudatosabb vásárló!
Vágólapra másolva!
A UBS legújabb jelentése szerint a 18 és 35 éves korosztály járult hozzá a legnagyobb mértékben, 85 százalékban a luxusipar növekedéséhez.
Vágólapra másolva!

A millenniumi generáció tagjai nemcsak többet költenek luxuscikkekre, hanem még jobban is érzik magukat a jövőbeli fizetésükkel kapcsolatban, mint a korábbi generációk.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

A UBS Group több mint 3 ezer vásárlót kérdezett meg Kínában, Európában és az Egyesült Államokban a fogyasztói szokásokról.

A 18 és 35 év közöttiek 85 százalékban járult hozzá a luxusipar növekedéséhez tavaly,

és 2025-re a luxuskiadások majdnem felét (45 százalék) ez a fogyasztói réteg fogja elkölteni.

A Gucci és a Louis Vuitton a millenniumi generáció kedvenc márkája – derült kit a UBS közösségi média vizsgálata során, és bár az online vásárlás egyre népszerűbb,

a butikok még mindig kedveltebbek.

A kínai millenniumi generáció az egyik legnagyobb hajtóereje a luxusiparnak – ők keresetük húsz százalékát költik ilyen termékekre.