A Dixons szerint a hackerek személyes adatokat, telefonszámokat és e-mail címeket tulajdonítottak el, a vállalat pedig már tavaly június óta vizsgálja az esetet.
Akkor még úgy gondolták, hogy nagyjából 1,2 millió ügyfél lehet érintett az adatlopásban, azonban most kiderült,
hogy a szám a 10 milliót is meghaladhatja.
A legfrissebb információk szerint banki adatokat nem loptak el és arról sem érkezett bejelentés, hogy az adatlopás következtében éltek vissza valaki személyes információival.
A hackerek szintén hozzáfértek 5,9 millió bankkártyához,
de azoknak többsége chippel és pin kóddal védett volt, így nem történt nagyobb baj.
A Dixons elnézést kért ügyfeleitől az okozott kellemetlenségekért és egyenként is bocsánatot fognak kérni tőlük. A hasonló esetek elkerülésének érdekében a Dixons vezető kiberbiztonsági szakemberekkel dolgozik együtt, hogy jobban meg tudják védeni a felhasználók adatait.
A Dixons Carphone vezérigazgatója, Alex Baldock elmondta, hogy amióta fény derült az előző évi adatlopásra, azóta a vállalatnál folyamatosan azon dolgoznak, hogy biztonságosabbá tegyék a rendszert és maximálisan megvédjék az ügyfeleik személyes adatait.