Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője elmondta, hogy az életszínvonal emelkedésével új piaci verseny vette kezdetét a kiskereskedelemben. A vevők sokkal igényesebb fogyasztóvá váltak, ezért a SPAR stratégiája az, hogy új áruházak nyitása mellett a viszonylag régen megnyitott áruházait is folyamatosan modernizálja a legkorszerűbb technológiák integrálásával. Bennük sokkal letisztultabb belső dizájnt, elrendezést valósít meg, hogy a fizetőképes vásárlói réteget maga mellett tudhassa.
A rekordidő alatt megvalósult 2,5 milliárd forintos tatabányai fejlesztés során az épület főfrontja transzparens, modern homlokzati megjelenést kapott.
A beruházás során teljesen megújult a belső tér is, ahol mostantól jól átlátható, modern és esztétikus környezetben, több mint 5.000 négyzetméteren válogathatnak a vásárlók
Maczelka Márk hozzátette, hogy a SPAR az idei évben több mint 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre. Ebből új áruházak nyitása mellett a meglévők korszerűsítésére is lehetőség nyílik. Tatabánya és térsége jelentős vásárlóerővel rendelkezik, és a 2000-ben átadott INTERSPAR áruház vásárlóközönsége folyamatosan növekszik.
A Bicske belvárosában, a Kossuth téren található SPAR szupermarketre közel 390 millió forintot fordított a SPAR Magyarország.
A kisvárosias jelleg megőrzése mellett az üzlet modern külsőt kapott. A két hónapig tartó beruházás után a szintén november 30-án nyitó áruház megújult, tágasabb eladótérrel, új bútorzattal, új pénztárgépekkel várja a vásárlókat.
Az üzlet újdonsága a friss termékeket kínáló látványpékség és a grillpult. A modernizált áruházban üvegajtós hűtőbútorok és csökkentett fogyasztású LED-lámpák biztosítják az alacsony energiafelhasználást. A megszépült bicskei áruház 28 munkavállalónak kínál biztos megélhetést.