A Gravity egy dinamikusan növekvő szektort céloz meg új termékével: az e-kereskedelem magyar és világviszonylatban is kifejezetten gyorsan fejlődik. Tavaly csak Európában 423 milliárd eurót tett ki a szektor forgalma, és egyre jellemzőbb a kis- és középvállalkozások betörése a piacra.
A startup számos hazai és nemzetközi nagyvállalat, többek között a Dailymotion, az eMAG, BónuszBrigád, az Extreme Digital, az Allegro vagy az Ingatlan.com számára készített online ajánlórendszert. Ennek eredményeként a cég rendszerei mintegy
140 millió ajánlatkeresést nyújt és ezzel több, mint 1 millió dollár többletforgalmat generál nap mint nap.
A cég ezen tudását alkalmazva fejlesztette ki új platformját a RECO-t, ami kifejezetten a KKV szektor igényeire lett szabva. Ennek köszönhetően a világ egyik legkifinomultabb ajánlórendszere minimális IT tudással félóra alatt integrálható a weboldalba. A Gravity elsősorban az e-shopok vezetőit, marketingeseit kívánja megszólítani új termékével.
„A kkv-k komoly versenyhátrányból indulnak az e-kereskedelmi piacon, amelyek közül az egyik legjelentősebb a megfelelő informatikai erőforrások hiánya. Ennek oka, hogy a kisebb cégek nehezen engedhetik meg maguknak az IT szakemberek alkalmazását, másrészt csak kevesen tudják kifizetni azokat a programokat, amelyekkel a nagyobb szereplők egyedi, személyre szabott szolgáltatásokat képesek nyújtani. A RECO erre a problémára nyújt megoldást" – mondta el Tikk Domonkos, a Gravity R&D vezetője.
Az e-kereskedelem azon kevés szektor egyike, amely töretlenül fejlődik az elmúlt 10 évben mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban.
Európa GDP-jén belül a szektor aránya 2020-ra elérheti a 6 százalékot.
A digitális piac terjedése szempontjából hazánk sem szégyenkezhet. A növekvő piaci tortához természetes módon egyre többen szeretnének hozzáférni, amelynek következtében egyre több kis- és középvállalkozás tűnik fel a nagyok mellett.