Családi vállalkozásé az év fagylaltja

A pátyi Caffé Trevi, a cukrászda, ami megnyerte a 2015-ös év fagyija díjat. A pátyi Caffé Trevi, a cukrászda, ami megnyerte a 2015-ös év fagyija díjat.
A pátyi Caffé Trevi, a cukrászda, ami megnyerte a 2015-ös év fagyija díjat.
Vágólapra másolva!
Megnéztük, megkóstoltuk, és tényleg fantasztikus. A pátyi Caffé Trevi Cukrászda kizárólag saját recept alapján készült kézműves fagylaltokat és süteményeket kínál, opera royal nevű fagylaltízük pedig idén az Év fagylaltja díjat nyerte el.
Vágólapra másolva!

Azért látogattunk el Pátyra, hogy megismerjük azt a kis családi vállalkozást, amelynek egyik saját fejlesztésű édessége elnyerte az Év Fagylaltja díjat.

A Caffé Trevi 2008-ban nyitott Pátyon. A tulajdonosok hamar rájöttek, hogy nem lehet kizárólag a turistákra alapozni. Érdemesebb törzsvendégeknek építkezni, akik viszont folyamatosan visszatérnek egy cukrászdába, és elvárják, hogy magas minőségű és sokszínű kínálatból választhassanak.

Az év fagylaltja rövid idő alatt a legnépszerűbb lett Fotó: Szabó Gábor - Origo

A napi munka mellett kísérleteztek

„A folyamatos fejlődés és fejlesztés cégünk egész életét meghatározza. Az elmúlt években bővítettük a vendégteret, és mivel mindent helyben készítünk átalakítottuk a termelőegységet, mindezzel a kapacitásunkat tudtuk növelni – avatott be Mohácsy István, a cukrászda ügyvezetője. – Az Opera Royal süteményt évek óta nagyon szeretik a vendégeink, ez is saját recept, ebből fejlesztettük ki csaknem két év alatt a díjnyertes fagylaltot. A receptúra kidolgozásához nem volt szükség jelentős anyagi forrásra, időre viszont annál inkább, mivel a napi munka mellett kísérleteztünk és tökéletesítettük.”

Nagy az összhang a csapatban, a fejlesztéseket is közösen valósítják meg Fotó: Szabó Gábor - Origo

A tulajdonosok úgy tapasztalták, hogy vendégeik 60-70 százaléka értesült a díjról, gratulálnak, és természetesen most a nyertes fagyi a nagy sláger. A korábbi évek tapasztalatai azt mutatják, hogy ez a díj, a szakma egyik legnagyobb elismerése nagyot lendít a vállalkozáson. Az idei nyertes tulajdonosai hasonló jókat remélnek, közösségi oldalukon kaptak már olyan üzenetet, hogy a 220 kilométeres távolság sem akadályozza a fagyi szerelmeseit abban, hogy megkóstolják az év fagyiját.