A Lyoness nem érti, miért büntette meg a GVH

Vágólapra másolva!
Állítják, hogy a kérdéses nemzetközi kampányt csak nálunk meszelték el.
Vágólapra másolva!

A Lyoness nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal határozatával, amelyben 10 millió forintra bírságolták a fogyasztókat megtévesztő reklámkampány miatt. Tiszteletben tartja a döntést, és a büntetést az előírt határidőig megfizeti.

A cégcsoport azt ígérte, hogy ha a rendszeréhez csatlakozott tagok a vásárlásaikat meghatározott helyeken és feltételek szerint teljesítik, akkor az elköltött pénz egy részét visszakapják. A hivatal álláspontja szerint azonban valótlanul állította a társaság, hogy a regisztrált tagok minden vásárlást követően, és azonnal pénzvisszafizetésben részesülnek.

A cég közleményében hangsúlyozza, hogy a reklámkampány kommunikációja nemzetközi szinten történt, és egyetlen másik országban sem keltett hamis benyomást.

Hozzátették, hogy a vállalatot a mai napig nem kereste meg egyetlen ügyfél sem azzal kapcsolatban, hogy a kampány üzenete félrevezető lett volna.

A közlemény idézi Mathias Vorbach, a Lyoness Europe AG szóvivőjének nyilatkozatát, aki kijelentette: "nem osztjuk a magyarországi Gazdasági Versenyhivatal véleményét, a döntésüket azonban elfogadjuk."