Az Interpress Magazin kiadója vette meg a Figyelő című hetilapot

Vágólapra másolva!
A Word Communications Kft. vette meg a Figyelő című hetilapot. A hetilap hirdetési felületeit jövő év végéig még a Sanoma értékesíti.
Vágólapra másolva!

A Word Communications tulajdonába kerül 2011. május elsejével a Figyelő. A Sanoma meghívásos pályázat útján értékesítette az üzleti hetilapot, amelyen túl a laphoz kapcsolódó eszközök és vagyoni értékű jogok is átkerültek az új tulajdonoshoz. A hetilap hirdetési felületeit azonban 2012 év végéig változatlanul a Sanoma Media Budapest értékesíti.

A Sanoma 2010 októberében jelentette be, hogy eladja a Figyelő hetilap, és a hozzá kapcsolódó különkiadványok, így az Üzlet és Siker, a TOP 200, a Figyelő Trend-sorozat, valamint a lap által szervezett konferenciák jogait, meghívásos pályázat formájában. Ivanics Eszter, a Sanoma Media Budapest PR menedzsere kérdésünkre elmondta, hogy a Figyelőnet néven működő Fn.hu internetes oldal nem képezte az adásvétel tárgyát, az továbbra is marad a Sanoma tulajdonában.

A Sanoma közleménye szerint a pályázatok elbírálásánál alapvető szempont volt a hetilap folyamatos működtetése, a szerkesztőség független működésének biztosítása, valamint a lap arculatának megtartása.

Vajdics Enikő, a Word Communications ügyvezető igazgatója elmondta, hogy céljuk egy független, megbízható gazdasági hetilap kiadása és fejlesztése. "Ebben támaszkodni kívánnak a Figyelő többévtizedes hagyományaira, jól képzett szerkesztőségi gárdájára". Vajdics Enikő az [origo]-nak azt mondta, hogy egyelőre változatlan formában folytatják a munkát, és a szerkesztőség is változatlan formában működik tovább. A munkatársakkal személyesen elbeszélgetnek, és ez után döntenek a jövőjükről. Ez azt is jelenti, hogy egyelőre a főszerkesztői poszton sem terveznek változtatást.

A Word Communications magyar tulajdonban levő médiavállalkozás 2002-ben alakult. A kiadásában jelenik meg az Interpress Magazin, a Családi Lap és a Digitális Fotó című magazin.