Százmillióból élénkíti a turizmust Hévíz

Vágólapra másolva!
Többek közt mobil színpadot és rendezvénysátrat vásárolnak abból a százmillió forintból, amelyet Hévíz nyert a turizmus erősítésére.
Vágólapra másolva!

Hévízen több mint százmillió forintos költséggel a turizmust erősítő projekt indul, amelynek keretében nagy méretű mobilszínpadot és rendezvénysátrat is vásárolnak - közölte Pusztai Erzsébet, a Hévíz Turisztikai Desztináció Marketing (TDM) Egyesület elnöke a díjátadással egybekötött szerdai nyitórendezvényen.

Az elnök a TDM együttműködés további erősítése Hévízen, az "élet forrásánál" elnevezésű programról elmondta: közel 80 millió forint támogatást nyertek a Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Tanács pályázatán az összesen 103 millió forintból megvalósuló fejlesztésekre. Hozzátette, hogy a máris elindított, kétéves projekt előzményeként októberben zárták le az első, hasonló programot.

A mostani pályázati keretből haszongépjárművel, nagyméretű mobil színpaddal és rendezvénysátorral gyarapodik a város turisztikai egyesülete. Január közepén tagjaiknak német, angol és orosz nyelvtanfolyamokat indítanak, s a két év során csaknem 20 millió forintot kizárólag marketingre fordítanak, vagyis internetes és médiakampányokat, kiállításokat és városi programokat finanszíroznak belőle.

A projektnyitó rendezvényt a szervezők egybekapcsolták az immáron harmadszor odaítélt Hévíz Város Turizmusáért-díj átadásával. A díjazott idén Lukács Ferenc, a NaturMed Hotel Carbona vezérigazgatója lett, aki a méltatás szerint Hévíz városáért tett évtizedes fáradozásaival, és különösen a sármelléki Fly Balaton repülőtér érdekében folytatott tevékenységével érdemelte ki a TDM szervezet elismerését.