Az Adidas minden korábbinál nagyobb, 12 milliárd eurós bevételt ért el 2010-ben, ami több mint 15 százalékkal haladja meg az előző évit. Az adózott nyereség 245 millió euróról 567 millióra emelkedett, ami jóval meghaladja az elemzői várakozásokat. A német sportszergyártó társaság a dél-afrikai focivébé mellett a Reebok javuló eredményeiből profitált.
A társaság szerint az idén tovább nőhet a bevétel és a nyereség is, mert a világgazdasági fellendülés ellensúlyozza a nyersanyagok drágulásának hatását. Az árbevétel növekedésének mértéke alulról közelítheti a 10 százalékot, a nyerség pedig 625 és 650 millió euró között alakulhat a cég szerint.
Az Adidas 2005-ben vásárolta fel az amerikai Reebokot, így egyesült a sportszergyártás második és harmadik számú szereplője, de a világelső Nike-ot egyesült erővel sem sikerült behozni. A sokáig gyengélkedő Reebok azonban kezd magára találni; újrapozícionálták a márkát, hamarosan fitneszterem-hálózatot is fejlesztenek és bevezetnek Reebok márkájú sportitalokat és étrend-kiegészítőket.