"A legutóbbi évben 13 százalékos növekedést értünk el az eladások terén, így összesen 176 millió euró volt a bevételünk. Teljes mértékben elégedettek vagyunk, és jó úton járunk stratégiai céljaink megvalósítása felé" - nyilatkozta Stephen Kothrade, a cég magyarországi igazgatója.
Kothrade elmondása szerint a BASF az építőipari és a mezőgazdasági kemikáliák kivételével minden piaci szegmensben megduplázta a növekedését.
A BASF a rossz gazdasági környezet ellenére is képes volt ilyen szintű növekedésre, mivel a hazánkban előállított termékek nagy része exportra készül, és Magyarország még mindig nagyon versenyképes a vegyipari termékek exportra történő gyártásában - mondta el a BASF Magyarország Kft. igazgatója.
Az olyan hazai fogyasztókat igénylő szektorok, mint a gyógyszeripar, a kiskereskedelem és az építőipar problémákkal küzdenek, mivel a hazai fogyasztók költekezése csökkent.
A kulcsfontosságú területeken azonban a BASF erősített amúgy sem gyenge pozícióján, így jövőre is 13 százalék körüli növekedéssel számolhat.
"Hiszzük, hogy innovatív megoldásokkal a kulcsfontosságú ágazatokban célzott projektekkel el tudjuk érni kulcsfogyasztóinkat, és így stagnáló környezetben is képesek vagyunk tovább növekedni" - emelte ki Stephen Kothrade.