Sétakocsikázás helyett ketrecharc - 911 S Rallye (1977) veteránteszt
A 47 éves, farmotoros és léghűtéses 911-est úgy alakították át, hogy kemény raliversenyeken száguldjon.
A 47 éves, farmotoros és léghűtéses 911-est úgy alakították át, hogy kemény raliversenyeken száguldjon.
A 47 éves, farmotoros és léghűtéses 911-est úgy alakították át, hogy kemény raliversenyeken állhasson rajthoz.
Közel a változás.
Évről évre többet ér a klasszikus, léghűtéses Porsche 911. Vezettünk egy csodaszép, kézi váltós Carrera 4-et.
Amíg a garázsban áll, pénzt termel, amikor pedig útnak indul, elvarázsol.
A kis sorozatban készülő 911 Dakar a 80-as évek sikeres tereprali-versenyautóit idézi.
Olyan kanyarsebességre képes az új 911 GT3 RS, hogy az még a versenyzőket is meglepi. Ezért nem árt megerősíteni a nyakizmokat hozzá.
Retró pepita kárpitozás, rajtszám és kézi váltó csábít a vadonatúj 911-eseben, bő százmillió forintért.
A léghűtéses 911-esek utolsó szériáját próbáltuk ki, amely a gyorsulásával és a hangjával is lenyűgözött.
Az utolsó léghűtéses sorozat belépő modelljét próbáltuk ki, amely nem csak a gyorsulásával, de a hangjával is lenyűgözött minket.