Csúcsokat döntött a műszaki fogyasztási cikkek globális piaca
A növekedés fő hajtóereje továbbra is az otthonról végzett munka, oktatás, szórakozás és az otthoni főzés.
A növekedés fő hajtóereje továbbra is az otthonról végzett munka, oktatás, szórakozás és az otthoni főzés.
Tartanak a német fogyasztók attól, hogy kevesebb elkölthető jövedelmük lesz a lecsengés után.
Az 5G elterjedése újabb viharos évet hozhat a telekommunikációs termékeknél.
A mutató több mint 7 százalékkal emelkedett egy év leforgása alatt.
Ennek ellenére tízből hatan a hazai oldalakat részesítik előnyben.
A GfK kutatása szerint a 40 év alattiak főleg az interneten tájékozódnak a pénzügyekről.
Európában Magyarország nem áll jól az egy főre jutó nemzeti vásárlóerőt tekintve.
Már tízből hatnál is kevesebben vásárolnak piacon.
Minél pénzesebb a háztartás, annál több bor fogy idehaza.