Az új utcai McLaren gyorsabb, mint Alonso versenyautója

McLaren Speedtail
Vágólapra másolva!
A közúton is használható Speedtail végsebessége meghaladja a 400 km/órát, a vezető középen ül benne.
Vágólapra másolva!
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail

A McLaren új sportkocsija

a leggyorsabb autó, amit a brit cég valaha készített.

A végsebessége egészen pontosan 402 km/óra, ami 11 km/órával több, mint amit a korábbi házon belüli rekorder, az 1992-es McLaren F1 tudott. Szép teljesítmény, de a világrekordhoz ez még kevés, azt ugyanis 447 km/órával a Koenigsegg Agera RS tartja.

McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail

A McLaren nem is akart versenyezni ezzel, ahhoz ugyanis kőkemény futóműre és speciális, merevített abroncsokra lett volna szükség, miközben a wokingi gyártó célja az volt, hogy egy a Speedtail egy komfortos gran turismo legyen, amit akár minden nap szívesen vezetnek a tulajdonosaik.

Praktikusabb, mint a többi hiperautó

Abban is hasonlít a régi F1-re az újdonság, hogy mindössze 106 példányban készül, és hogy

az utastere háromszemélyes, de szokatlan konfigurációban:

a vezető középen ül, és a két válla mögött, kissé hátrébb van még egy-egy ülés, amelyeket közvetlenül a szénszálas monocoque-hoz rögzítenek.

McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail

A Speedtail nemcsak a legnagyobb végsebességű, hanem a legjobb gyorsulású McLaren is egyben. A 100 km/órához 3 másodpercre sincs szüksége, de a

300 km/óra is megvan neki 12,8 másodperc alatt,

ami 3,7 másodperccel jobb, mint a lassúnak éppen nem nevezhető régi csúcsmodell, a P1 ideje.

McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail

A P1-hez hasonlóan a Speedtail is hibrid hajtást kapott, a benzin és a villanymotorok összteljesítménye

1050 lóerő.

Egy lóerőnek mindössze 1,36 kg-ot kell mozgatnia, mivel az autó üresen csak 1430 kg-ot nyom.

A lényeg az alacsony légellenállás

A karosszéria tervezésénél nem a nagy leszorítóerőre, hanem az alacsony légellenállásra törekedtek a mérnökök, ezért a tükröket a karosszéria oldalából előbújó kamerák helyettesítik, sík az autó alja, nincs fix hátsó szárny, és teljesen beburkolták az első felniket is.

McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail

A hajlékony szénszálból készített hátsó karosszériaelem éle kiemelkedik, ha nagyobb stabilitásra és tapadásra van szükség. Maga a rugalmas lemez hajlik meg, ezért nem volt szükség zsanérra és bonyolult mozgató mechanizmusra.

McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail
McLaren Speedtail

A Speedtail természetesen nem olcsó mulatság, 640 millió forintba kerül adók nélkül, de még ez sem volt elég riasztó, ugyanis az összes példány már a hivatalos bemutató előtt gazdára talált, pedig közel két évet kell még várni rá.