Európa nem kap a legjobb Toyotából

Vágólapra másolva!
Elkészült a hátsókerék-meghajtású GT86 gyári tuningverziója, ami erősebb és könnyebb az eddiginél.
Vágólapra másolva!

A Toyota 86 GRMN (Gazoo Racing Masters of Nürburgring) néven mutatta a GT86 gyári sportváltozatát, amely a tavalyi tokiói tanulmány szériagyártású kivitele.

Forrás: Toyota

A különleges kiadás új karosszéria-csomagot kapott, amely első szplittert, küszöböket, szénszálas motorháztetőt, plexi ablakokat és nagyobb hátsó szárnyat tartalmaz.

A futóművet feszesebbre hangolták, a 17 colos felnikre a Prius gumija helyett valódi sportgumik kerültek, a fékeket erősebbekre cserélték, a váltó áttételezése rövidebb lett, hogy jobb legyen a gyorsulás.

Forrás: Toyota

1230 kilóról 1185 kilóra csökkent a menetkész tömeg, a motorteljesítmény viszont 200-ról 216 lóerőre, a nyomaték pedig 205-ről 217 Nm-re nőtt, így természetesen a menetteljesítmények is javultak, bár, hogy mennyivel, azt nem árulta el a Toyota.

Forrás: Toyota

A 86 GRMN-t a nevéhez hűen a Nürburgringen fejlesztették, a híres versenypálya a reklámvideóban is feltűnik. A mindössze 100 példányban készülő limitált széria kizárólag Japánban, 15 millió forintnak megfelelő jenért vásárolható meg.