A Hyundai környezetkímélő modellje, az Ioniq a januárban mutatkozik be a nagyközönségnek. Ahogy a hibrideknél általában, úgy a koreai kocsi is lejtőshátú, ötajtós karosszériát és zárt felniket kapott, mert ezekkel lehet jó légellenállást elérni.
A kocsi orr-része jól illeszkedik a márka formanyelvébe a nagyméretű hűtőmaszkkal és a C-alakú nappali fényt tartalmazó fényszórókkal.
Belül letisztult, mégis modern környezet várja az utasokat, a műszerfal egy szabadon konfigurálható digitális képernyő, és a középkonzol tetején is van egy másik képernyő, amelyik már érintős.
Az új padlólemezre épülő Ioniq lesz az első szériaautó, amit háromféle alternatív hajtáslánccal is gyártani fognak. Lesz tisztán elektromos, konnektoros hibrid és sima hibrid változata is. Az európai premier a márciusi Genfi Autószalonra várható, az értékesítés 2016 utolsó negyedévében kezdődhet meg.