Vágólapra másolva!
A várakozásokkal ellentétben nem viszi magával a németországi autószalonra új modelljét a Bugatti, ugyanis az még nincs is kész.
Vágólapra másolva!

Ettore Bugatti 1909 szeptemberében alapította autóipari cégét, amely száz éves pályafutása alatt az egyik legismertebb olasz sportkocsivá nőtte ki magát. A cég története meglehetősen hektikus, hiszen volt hogy szinte megszűnt, majd újra feléledt, de az utóbbi években a Volkswagen konszern tulajdonába került, így viszonylag stabil a helyzete.

A közönség is azt várta, hogy az idei Frankfurti Autószalonon láthatunk valami igazán nagy durranást a márka száz éves történetének a tiszteletére. Az előzetes hírek szerint a cég új szuperszedánja lett volna ez az autó, amely várhatóan a Bordeaux nevet kapja. Most azonban a TheCarConnection-nek nyilatkozó Bugatti-vezetők elárulták, nem leplezik le a nagyközönség előtt az autót, ugyanis az még nincs is kész. Az eddigi ízelítőnek szánt fotók még csak egy lehetséges formatervet ábrázolnak, amelyet azért alkottak a tervezők, hogy megnézzék, mekkora lenne az érdeklődés egy négyajtós Bugattiért.

Ha Frankfurtban nem is, az az előtt a franciaországi Molsheimben tartandó centenáriumi ünnepségeken megjelenhet a Bordeaux, igaz valószínűleg csak egy üres karosszéria formájában. Mindesetre az autó belsejéről úgy hírlik, hogy megkapja a Veyron 1001 lóerős W16-os motorját, ám azzal ellentétben a Bordeaux értelemszerűen orrmotoros lesz.